OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du arbetat i en administrativ roll samt har god vana av telefonkontakt i ditt arbete? Då är du nog den rätta för oss!
Om uppdraget
Till vår kund i Nyköping söker vi nu flera handläggare för ett myndighetsuppdrag. Uppdraget beräknas starta 8 maj och ska sedan pågå till 5 januari 2024. Omfattning är heltid (100%), arbetstider 07:45-16:15 samt en dag i veckan 09:45-18:15.
Arbetet utförs främst på plats i kundens lokaler men kan även komma att utföras på distans max 2 dagar i veckan efter upplärningsperioden.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbete som handläggare på myndigheten. En del av arbetsuppgifterna är att att självständigt besvara allmänna frågor via telefon inom hela folkbokföringsområdet. En fullständig introduktion och utbildning kommer att ingå på 4 veckor.
För rollen söker vi dig som är positiv, serviceinriktad och kundorienterad. Det är viktigt att du har en god kommunikativ förmåga samt ett bra bemötande både mot kunder och kollegor där du inger förtroende. betydelsefullt är också att du kan arbeta självständigt, men samtidigt ha mycket god förmåga att samarbeta. En fördel tror vi du har om du stimuleras av att arbeta i ett högt tempo. För arbete på myndigheten ser vi också att du är noggrann, ansvarstagande och respekterar schemalagda tider.
Dina kvalifikationer
- Avslutad gymnasieutbildning, eller likvärdigt, med godkända betyg
- Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete.
- Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt system
- Goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift
- Arbetslivserfarenhet från kundservice där arbete skett via telefon
Meriterande
- Högskoleutbildning om minst 180 högskolepoäng
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 21 april.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Kajsa Hessel, kajsa.hessel@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 939 75 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson