OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett års erfarenhet av administrativt arbete och vill utöka dina erfarenheter men hos en myndighet! Då har vi jobbet för dig!
Om uppdraget
Vi söker en handläggare till ett konsultuppdrag hos en kund i Östersund. Kunden är en statlig myndighet som går under finansdepartementet. Uppdraget väntas starta 2024-02-01 och ska pågå i 12 månader med chans till förlängning. Omfattningen av uppdraget är 100 % av en heltidstjänst och stationeringsort är Östersund.
Du kommer va placerad på Enheten för internservice och förvaltning, som tillhör avdelningen för fastighet och internservice på myndigheten.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som handläggare kommer du bland annat arbeta med att utreda, granska och handlägga ärenden, fatta beslut i enklare ärenden samt utarbeta förslag och planera och följa upp ärenden.
Vidare kan följande arbetsuppgifter förekomma:
- självständigt arbete utifrån riktlinjer och praxis
- analysera och utvärdera arbetsuppgifter och projekt
- arbete av utredande och/eller samordnande karaktär
- arbete med kontorsservice/internservice
- samla in och dela ut post i angiven postmöbel samt
- packa upp material och försändelser
- bistå vid flytt och möblering
- följa upp felanmälan i lokalerna tillsammans
- medfastighetsägaren/fastighetsskötaren och rapportera till förvaltare
- kontrollera inpassering och ta emot besökare i receptionen
- dokumentera åtgärder
Dina kvalifikationer
- gymnasium eller likvärdig utbildning
- minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
- kunskaper i MS Office eller likvärdigt
- kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
- grundkunskaper i ärendehanteringssystem
För att lyckas i rollen du är strukturerad, drivande och målinriktad och kan leverera inom överenskomna deadlines. Vidare ska du ha en förmåga att arbeta självständigt och bygga upp kontaktnät med relevanta intressenter inom myndigheten och dess leverantörer. Du har en kommunikativ och analytisk förmåga, samt förmåga att arbeta i team och kan skapa dig en bra överblick kring ditt arbete.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag,4/12.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg annelie.hammarborg@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 0771-84 53 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson