Handläggare till myndighet i Stockholm

Handläggare till myndighet i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du arbetat med handläggning i minst ett år och söker en ny utmaning? Då kan vi ha nästa uppdrag för dig! Som handläggare hos myndigheten i Stockholm kommer du hantera inkomna försändelser, ärenderegistrering och handläggning av ärenden avseende inlösen av kontanter, kontakter med inlämnare (via telefon och mejl) i samband med ärenden avseende begäran om inlösen. Vi ser fram emot din ansökan, redan idag! 


Omfattning: Heltid, 100% med start så snart som möjligt och med en uppdragslängd på 1 år. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss 

Ansvarsområden
Som handläggare hos myndigheten kommer du hantera inkomna försändelser, ärenderegistrering och handläggning av ärenden avseende inlösen av kontanter, kontakter med inlämnare (via telefon och mejl) i samband med ärenden avseende begäran om inlösen. Arbetet ska utföras på plats hos myndigheten i centrala Stockholm.  


Dina främsta arbetsuppgifter kommer bestå av:
Hantera inkomna försändelser
Ärenderegistrering och handläggning av ärenden avseende inlösen av kontanter 
Kontakt med inlämnare (via telefon och mejl) i samband med ärenden avseende begäran om inlösen


Kvalifikationer
Krav för tjänsten som handläggare: 
Gymnasium eller likvärdig utbildning
Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
Kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal och skrift.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald 

Ansökan
2022-04-21, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: public@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 april 2022
  • Ansök senast: 21 april 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


HR-handläggare

27 november 2024

27 november 2024

25 november 2024

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024