Handläggare till myndighet i Sundbyberg

Handläggare till myndighet i Sundbyberg

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta som konsult på en myndighet och bidra med samhällsnyttigt arbete? Då har vi uppdraget för dig!

Om uppdraget

Vi söker nu våra nästa handläggare till ett uppdrag åt vår kund i Sundbyberg. Uppdraget är på heltid, 100% och förväntas start den 17 april 2023 och sedan pågå till och med 12 april 2024. Under upplärningen sker arbetet på plats i myndighetens lokaler sedan finns det utrymme för distansarbete på max 2 dagar i veckan.

Dina arbetsuppgifter

Handläggningsärendena under detta konsultuppdrag är kopplat till bilförmån och arbetsgivardeklarationer. Arbetet innefattar:

- Självständigt granska och utreda samt fatta beslut med underlag om företags rapportering av bilförmån. Detta arbete genomförs i olika ärendehanteringssystem och kräver en förståelse av ekonomiskt underlag.

- Arbete med arbetsgivardeklaration som arbetsgivare har skyldighet att fylla i varje månad.

- Telefon och mejlkontakt med kunder för att efterfråga kompletterande uppgifter.

Dina kvalifikationer

- Avklarad högskoleutbildning (180hp), meriterande inom ekonomi

- Minst ett års arbetslivserfarenhet av liknande arbete där du självständigt fattat beslut.

- Flytande i svenska i såväl tal som skrift

- God kunskaper i MS-Office

Meriterande

- Tidigare erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 7 april.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Kajsa Hessel kajsa.hessel@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid 08-84 53 00 (https://www.google.com/search?gs_ssp=eJzj4tZP1zcsMyzOKsswNWC0UjWoMDEzTbNMMTdOtDROTAWSVgYVxmaJRqmGhqmmpqnJZiYmKV4cSam5iXl5mYkAJxgSEg&q=bemannia&rlz=1C1GCEU_svSE968SE968&oq=bemman&aqs=chrome.2.69i57j0i10i433i512j46i10i175i199i512j0i10i433i512j46i10i175i199i512j0i10i512j69i60j69i65.4445j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8#)

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 mars 2023
  • Ansök senast: 4 april 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024

20 november 2024