Handläggare till myndighet Sundsvall

Handläggare till myndighet Sundsvall

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu flera handläggare till en attraktiv myndighet i centrala Sundsvall. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av kundkontakt och administrativt arbete, gärna från myndighet. Du trivs i såväl självständigt arbete som i samarbete med andra. Låter detta som en tjänst för dig? Då ser vi fram emot din ansökan redan idag!

Ansvarsområden
Dina arbetsuppgifter kommer att vara:
• Självständigt arbeta utifrån riktlinjer och praxis.
• Utreda, granska och handlägga samt att fatta beslut i ärenden.
• Arbete med kundservice, där bemötande är en viktig del.

Du kommer att ha både skriftlig och muntlig kundkontakt där frågor och information om våra ärenden besvaras.

Arbetet som handläggare innebär att sätta sig in i riktlinjer, arbeta efter dem och skapa olika typer av underlag (som till exempel inför beslut). Du kommer att arbeta med olika ärenden där tyngdpunkten ligger i en transparent och tydlig hantering som kan förstås och motiveras. Du kommer att erhållas utbildning/introduktion i samband med att du startar ditt uppdrag.

Arbetstider
Start 2020-09-14 till och med 2020-12-31. 
Heltid, dagtid. Arbetet kan vid några tillfällen komma att förläggas på helger och kvällar.

Kvalifikationer
För denna tjänst ser vi att du är tillgänglig omgående, då uppdraget har start 14 september. 

Utöver detta ser vi att du: 
• Har gymnasieexamen.
• Har goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift.
• Har goda datakunskaper och vana att hantera administrativa system, med detta menas att obehindrat kunna tillgodogöra sig information och kommunicera inom detta uppdrag, med samtliga kontaktytor.
• Har en förmåga att snabbt kan sätta dig in i olika slags ärenden av ekonomisk karaktär. 
• Är bekväm i att ta beslut och är ansvarstagande.
• Är kundorienterad och ha en god kommunikationsförmåga. 

Ansökan
Start 2020-09-14. Sista ansökningsdag 2020-09-10. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så ansök redan idag!



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 10 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 augusti 2020
  • Ansök senast: 10 september 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


20 november 2024

Servicetekniker

20 november 2024

Koordinator till Almega i Göteborg

Koordinator till Almega i Göteborg

18 november 2024