OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en Handläggare med erfarenhet från offentlig sektor till ett långt uppdrag hos vår kund i Stockholm.
I arbetsuppgifterna ingår att ta emot och handlägga ärenden samt fungera som koordinator mellan olika personer och avdelningar i organisationen. Det är meriterande med tidigare erfarenhet av att handlägga ärenden hos en myndighet och/eller att ha arbetat inom offentlig verksamhet.
Vi söker dig med följande kompetens och personliga egenskaper:
Erfarenhet av Handläggning och administrativa arbetsuppgifter
Erfarenhet av att hantera känsliga uppgifter
Van att koordinera mellan olika funktioner och personer
Noggrann, strukturerad, flexibel och serviceinriktad
God förmåga att växla mellan olika arbetsmoment
God förmåga att uttrycka dig både i tal och skrift på svenska
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.