OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en erfaren handläggare med erfarenhet inom fastighetsförvaltning? Vår kund, en stor myndighet i Malmö, söker nu dig som vill arbeta administrativt som handläggare inom fastighet. Detta uppdrag passar dig som har lite extra kärlek för struktur och löpande uppföljning. Vi arbetar med löpande urval, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!
OM TJÄNSTEN
Vår kund behöver temporärt en resursförstärkning som avser myndighetens fastighetsförvaltning (byggnadsförvaltning). Som byggnadsförvaltare inom avdelning fastighet ansvarar du som blivande konsult för myndighetens förvaltning av byggnader med tillhörande markområden. Ditt uppdrag blir att kontinuerligt skapa nya och upprätthålla befintliga kundrelationer hos kommuner, fastighetsägare och bandtriftsentreprenörer m.fl.
I rollen som Handläggare åt denna myndighet kommer du dels behöva arbeta kvalitetsmedvetet med ekonomisk uppföljning och budgetering, dels ha en god kommunikativ förmåga när du företräder myndigheten som fastighetsägare vid förhandlingar, samordnar projekt och säkerställer efterlevnad och leverans i enlighet med avtal.
Huvudsakliga delen av arbetet kräver en administrativ förmåga och kommer vara avgörande för att lyckas i rollen.
Största delen av arbetstiden utförs från kontoret där du förväntas ha en fysisk närvaro minst 3 dagar i veckan. I detta uppdrag kan det förekomma resor.
Du erbjuds
- Meriterande erfarenhet och en fot in på en spännande offentlig verksamhet.
- Ett konsultuppdrag på heltid i 12 månaders tid, anställningen inleds med en 6 månaders anställning som därefter förlängs löpande.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Ekonomisk uppföljning och budgetering
* Löpande förvaltning av byggnader inom region södra
* Uthyrning av lokaler och hyresförhandlingar
* Företräda myndigheten som fastighetsägare vid förhandlingar
* Ansvara för projektsamordningen vid byggprojekt
* Säkerställa att driftleverantören levererar i enlighet med ingånget avtal
VI SÖKER DIG SOM
- Har en utbildning inom fastighetsförvaltning eller annan utbildning i kombination med erfarenhet inom fastighetsförvaltning som bedöms vara likvärdig.
- Har minst 3 års samlad erfarenhet av liknande uppdrag inom fastighetsförvaltning.
- Besitter goda kunskaper i Microsoft Office.
- Kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Kvalitetsmedveten
- Kommunikativ
- Strukturerad
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231