OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Smart Parkering Sverige AB har idag hand om parkeringsövervakning, drift och förvaltning av garage och parkeringsanläggningar. Detta gör vi på uppdrag av fastighetsägare, bostadsrättsföreningar och förvaltningsföretag. Vi tillhandahåller smarta skräddarsydda digitala och miljövänliga lösningar samt marknadens kundvänligaste plattform. Vi är verksamma på flera orter runt om i landet med ett huvudkontor i Stockholm.
Med miljö och teknik i fokus skapar vi framtidens parkering!
Handläggare till överklagandeenheten
Vi söker personal till vår avdelning överklagandeenheten som är belägen i Kungsbacka.
Avdelningen hanterar frågor gällande kontrollavgifter som utfärdats i hela landet. Här besvarar vi samtal och skrivelser gällande kontrollavgifter på ett trevligt och professionellt sätt.
I arbetet ingår även andra på kontoret förekommande arbetsuppgifter.
Tjänsten är på heltid med kontorstider vardagar 08.00-17.00.
För att trivas med arbetet måste du tycka om att arbeta i ett snabbt tempo och kunna hantera flera saker på en och samma gång.
Du måste också ha en mycket god datorvana och vana att arbeta med flera olika program samtidigt.
Du har lätt att fatta beslut utifrån tillgänglig information och agera därefter.
Dessutom har du en god samarbetsförmåga och relaterar till andra på ett lyhört och smidigt sätt.
För att lyckas i rollen som handläggare tror vi att du är en noggrann och strukturerad person.
Vi ser att du har en god kommunikativ förmåga och vill vara med och bidra till ett positivt arbetsklimat.
Som person är du flexibel och kan se möjligheter i förändringar. Du förväntas ha kontinuerlig kontakt med klienter och andra avdelningar samt analysera och bedöma olika typer av underlag.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Besvara telefonsamtal gällande kontrollavgifter och i övrigt förekommande frågor gällande parkering.
Besvara skriftliga överklagningar.
Med enkelhet på ett professionellt sätt bemöta och besvara frågeställning ang. juridiskt fattade beslut.
Arbete med kundrelationer, utrednings- och utvecklingsarbete.
Dina kvalifikationer:
• Du är stresstålig och kan hantera flera saker samtidigt
• Erfarenhet från serviceyrken
• Erfarenhet av att använda telefon och dator som arbetsredskap samt kunna notera i systemen samtidigt som du pratar
• Mycket god datorvana
• Intresse för juridik
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska såväl muntligt som skriftligt
• Problemlösningsfokuserad
• Ett trevligt och professionellt bemötande
• Förmåga att kunna kommunicera i stressiga situationer
• Du är analytisk, ser logik och samband i komplex information
• Du kan självständigt arbetar enligt en tydlig process, organiserar och planerar ditt arbete väl
Kontaktpersoner på detta företaget
Kundservicechef Nicklas Östman
0725677053