OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Santander Consumer Bank är en del i den globala bankkoncernen Banco Santander, en av de största bankerna i både Europa och världen med 107 miljoner kunder i över 45 länder. Santander har under de senaste tio åren utsetts till världens bästa bank tre gånger. I Sverige har de 440 000 kunder och erbjuder sparkonton, privatlån, betal- och kreditkort samt lån och leasing för fordon. Santander i Sveriges har cirka 450 anställda och har kontor i Solna.
Tjänsten
Som handläggare hos Santander kommer du genom inkommande samtal ge förstklassig service. Du kommer att administrera inkommande ärenden i tillhörande system och jobba för att lösa kundernas problem och besvara deras frågor.
Några av dina arbetsuppgifter:
Besvara frågor från kunder och intressenter via telefon gällande kredit, lån och ansökningar
På ett pedagogiskt sätt och serviceinriktat sätt informera kunder och vägleda dem till alternativa lösningar
Vara rösten utåt och representera företaget på bästa sätt
Dina kvalifikationer:
Du är driven, social och trevlig och brinner för att ge service
Resultatinriktad
Intresse av finans
Erfarenhet av bank, finans eller ekonomi (Meriterande)
Tidigare erfarenhet av kundservice via telefon (Meriterande)
För att lyckas i rollen är du som person glad, envis och brinner för att ge service i världsklass. Du är engagerad i ditt arbete, bidrar med din glädje och ödmjukhet för att skapa god stämning i gruppen.
Övrigt:
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid konsult
Placering: Solna Strand
Urvalet kommer att ske löpande, vi rekommenderar dig därför att skicka in din ansökan redan idag! I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid de personliga egenskaperna.