OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en handläggare till vår kund i Södertälje!
Har du tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice eller administration och brinner för att sätta kunden i fokus? Är du dessutom strukturerad, kommunikativ och stresstålig? Då kan du vara rätt person för detta uppdrag! Vi söker en kundservicemedarbetare/ handläggare till vår kund i Södertälje, Stockholm.Välkommen med din ansökan!
Ditt anställningserbjudande
Vår kund är en medelstor organisation som värdesätter varje anställd, men som genom den stora koncernen också besitter många möjligheter. Det är det bästa av två världar! Här erbjuds utrymme för handling, och för ambitiösa och idérika individer finns stora möjligheter att påverka.
Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder. Som konsult är du faktiskt extra betydelsefull, för det är du som träffar våra uppdragsgivare varje dag.
Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av:
• support, via telefon och mejl till förare
• bokning av hyrbilar & beräkning av totala bilkostnader
• beställning av drivmedelskort, skapa och göra informationsutskick och nyheter på förarens webbportal, administrera kontraktändringar efter gällande regler och rutiner
• skapa rekvisitioner och fullmakter
• hantera felaktiga km- och trängselskatterapporter från elektronisk körjournal & hantera klimatbonus
Värt att veta
Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Arbetet är förlagt på kontorstider och du kommer arbeta från vår kunds huvudkontor i Södertälje, 30 minuter från Stockholm. Det finns möjlighet till hybridarbete.
Här erbjuds ett mångsidigt och utvecklande arbete, och det största fokuset är att erbjuda förarna den bästa möjliga servicen.
Våra förväntningar
Vi söker dig som har minst en gymnasieexamen och gärna tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice eller administration. Du bör ha goda kommunikationsfärdigheter, både skriftligt och muntligt, på både svenska och engelska, samt vara en van användare av Office-paketet framförallt excel. Du är stresstålig, strukturerad, lösningsorienterad och har lätt för att samarbeta med andra. Att ta ansvar och sätta kunden i fokus är en självklarhet för dig. Du bör ha tidigare erfarenhet av fordonsadministration.
Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos uppdragsgivaren. TNG är specialister på kompetensbaserad och fördomsfri rekrytering, bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07