OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi två handläggare till spännande statlig myndighet i centrala Stockholm. Du kommer arbeta i en administrativ och handläggande roll. Välkommen in med din ansökan!
Arbetsbeskrivning
I denna roll kommer du arbeta med handläggning av inkomna försändelser, ärendehantering och hantering av ärenden avseende inlösen av kontanter samt kontakt med inlämnare via telefon och mejl. Vidare kommer du även arbeta med ärenden avseende begäran om inlösen.
Vem är du?
Vi ser gärna att du är nyfiken och serviceinriktad. Vidare ser vi även att du har god förmåga att arbeta noggrant och strukturerat. Du ska också uppfylla följande;
• gymnasium eller likvärdig utbildning
• minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
• kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.
Du erbjuds
Ett konsultuppdrag med omfattning på heltid 100% med start så snart möjligt och beräknas pågå under ett (1) års tid. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Kajsa Lidén på kajsa.liden@jurek.se
Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.
Om Jurek
Jurek är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52