OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en examen inom ekonomi, juridik eller statsvetenskap och vill ta dig an nya utmaningar som handläggare? Då kan denna tjänst vara perfekt! Välkommen med din ansökan nedan.
Om uppdraget
Nu söker vi en handläggare till ett uppdrag hos Spelinspektionen. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Bemannia med placering hos kund, som förväntas starta 2024-09-02 och pågår till februari/mars 2025. Därefter finns det chans till förlängning.Du kommer att arbeta på plats i kundens lokaler som är beläget i Strängnäs och det ges även möjlighet till distansarbete ca 2 dagar i veckan. Uppdraget tjänstgöringsgrad är heltid, 100%.
Dina arbetsuppgifter
I din roll som handläggare på myndigheten är du placerad på avdelningen för verksamhetsstöd. Väl där arbetar du självständigt utifrån riktlinjer och praxis samtstöttar avdelningens ekonomi- och upphandlingsfunktion med följande arbetsuppgifter:
Planera och följa upp aktiviteter, ärenden och rapporter
Utarbeta förslag och underlag till årsredovisning
Avrapportera utredningsresultat och ge förslag på beslut eller rapport
Utreda, granska och handlägga ärenden, samt fatta beslut i enklare ärenden
Analysera och utvärdera arbetsuppgifter och projekt
Analys av verksamhetsinformation och ekonomiska resultat
Sammanställa rapporter och redovisningar
Servicefunktion med en till ledningen stödjande och rådgivande funktion
Dina kvalifikationer
Godkänd gymnasieexamen
Universitets/Högskoleexamen i ekonomi/juridik eller statsvetenskap
Minst tre(3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift
Kunskaper i analysverktyg (exempelvis QlikView och Insikt)
Du bör även vara tillgänglig för intervju med Spelinspektionen mellan v.33-35 för att kunna vara aktuell i processen.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-08-05
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jaqueline Shafig, jaqueline.shafig@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på072 175 50 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson