OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Handläggare till Stockholm
arbetsbeskrivning.
Nu söker vi dig som vill arbeta som handläggare på en spännande statlig myndighet i Stockholm. Med erfarenhet från administrativa arbetsuppgifter och ett intresse av att handlägga ärenden inför beslut, välkomnar vi nu varmt din ansökan redan idag.
För att du ska trivas i denna roll ser vi att du har ett lösningsfokuserat förhållningssätt och trivs med att arbeta tillsammans med andra i ett team. Genom din kommunikations- och initiativförmåga är du välplanerad i ditt arbete som du självständigt styr utifrån deadlines. Du är även duktig på att skriva och har ett intresse för detta då rollen innebär sammanställningar av olika typer av underlag. När det kommer till handläggning av ärenden så är dessa varierande och kräver att du även kan orientera dig mellan andra avdelningar för att inhämta komplett information. Utöver detta kommer även andra administrativa arbetsuppgifter att ingå i rollen.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
omfattning.
Start i mitten på augusti och 3 månader framåt, med chans till förlängning.
kvalifikationer.
· treårigt gymnasium
· goda kunskaper i svenska i både tal och skrift
· erfarenhet av att administrera och/eller handlägga ärenden inför beslut
· minst två års erfarenhet av administration och ärendehandläggning under de senaste fyra åren
meriterande
· erfarenhet av arbete i dokumenthanteringssystem
· goda kunskaper i Officepaketet
· erfarenhet av ärendehandläggning i offentlig verksamhet
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
ansökan.
Sista ansökningsdag är 2019-06-14, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Sofia Åhlin, sofia.ahlin@randstad.se [ mailto:sofia.ahlin@randstad.se ]
om randstad.
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.
Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström