Handläggare till svensk myndighet

Handläggare till svensk myndighet

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som har en positiv inställning, är en god lagspelare och som har en stark drivkraft! Värderar du att jobba på en arbetsplats där ditt jobb gör skillnad för oss alla i samhället? Sök då tjänsten idag då rekryteringen startar direkt!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för kunds räkning en handläggare som huvudsakligen kommer att arbeta med handläggning av behörigheter. Vår kund är en svensk myndighet med kontor på Kungsholmen. Detta är ett konsultuppdrag på heltid där arbetet utförs på kontoret, på kontorstid.

I denna rekryteringsprocess tillämpas gedigna bakgrundskontroller.

Du erbjuds
- Att bli del av en samhällsnyttig arbetsplats
- Fina referenser till framtida karriär
- En dedikerad konsultchef som följer upp din trivsel och utveckling

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Handläggning av behörigheter
* Arbete i ärendehanteringssystem
* Agera andra linjens support för mer komplexa ärenden


VI SÖKER DIG SOM
- Gymnasial utbildning alternativt motsvarande kunskap förvärvad på annat sätt som arbetsgivaren bedömer som likvärdig
- Mycket god kunskap i svenska, både i tal och skrift
- Svensk medborgare

Det är meriterande om du har
- Arbetslivserfarenhet inom offentlig verksamhet
- Goda kunskaper i ärendehanteringssystem
- Erfarenhet av att arbeta inom support/kundservice
- Erfarenhet av behörighetshantering eller liknande arbetsuppgifter
- Erfarenhet av hantering av sekretessbelagd information

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 februari 2024
  • Ansök senast: 13 mars 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Extrapersonal till Customer Care

Extrapersonal till Customer Care

1 oktober 2024

1 oktober 2024