OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
En av våra kära svenska myndigheter söker dig med erfarenhet av analys- och uppföljningsarbete inom digital utveckling för att stärka myndighetens arbete med digitalisering inom den offentliga förvaltningen. Tjänsten går att utföra på distans men kräver att du kommer delta på fysiska möten hos myndigheten. Det kan ske antingen i Stockholm eller Sundsvall.
Krav:
- Minst 3 års erfarenhet av analys och uppföljning av offentlig förvaltnings digitalisering på nationell nivå från sista anbudsdag
- Minst 10 års erfarenhet av arbete inom svensk offentlig förvaltning
- Erfarenhet av digitalisering inom svensk offentlig förvaltning
- Förståelse för förutsättningar som råder inom svensk offentlig förvaltning
- Förmåga att skriva rapporter och presentationer
Tjänsten är en konsulttjänst via oss på Adecco. Tjänsten planeras att påbörjas den 1/4 och pågå i ett år. För rätt kandidat finns det stora möjligheter till förlängning alternativt andra tjänsteområden inom myndigheten.
Meriterande:
- Erfarenhet från forskarutbildning och/eller Doktorsexamen
- Erfarenhet av utveckling av uppföljningsmodeller inom digitaliseringsområdet
- Erfarenhet av workshopledning/facilitering
Varmt välkommen med din ansökan
Kontaktuppgifter
Har du frågor gällande registrering vänligen kontakta info@adecco.se
Har du frågor gällande rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarig rekryterare via jesper.jenefjard@adecco.se
Sökord
Handläggare, Offentlig verksamhet, Administration, Stockholm, Sundsvall, Adecco
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147