Arbetsbeskrivning
Har du en bakgrund inom ekonomi eller juridik? Drivs du av kundkontakt och ekonomiadministration? Då kan denna tjänst hos ett av de ledande bolagen inom energilösningar vara perfekt för dig! Sök redan idag nedan.
Om uppdraget
Vi söker nuhandläggare till en kund i Umeå som är verksam inom el och energi. Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia med placering hos kund. Uppdraget är på heltid och beräknas pågå från2025-03-01 eller enligt överenskommelse till och med 2025-08-31 med möjlighet tillförlängning,man ska kunna arbeta under helaunder juli månad 2025.
Dina arbetsuppgifter
Sedvanliga arbetsuppgifter inom reskontra och betalflöden, inklusive påminnelse- och kravhantering.Du hanterar in- och utbetalningar samt bokför dessa i våra system.
Du kommer även att hantera följande områden:
In- och utbetalningar samt bokföring av dessa i kundens system
Telefonsamtal och mejlkontakt med kunder samt externa kontakter med inkassobolag
Dina kvalifikationer
Påbörjad eller avslutad högskoleutbildning eller likvärdig som vi bedömer relevant inom ekonomi eller juridikAlt. flerårig erfarenhet av likvärdiga arbetsuppgifter som vi bedömer relevanta för tjänsten
Erfarenhet av arbete med kundkontakt via telefon samt av administrativa arbetsuppgifter inom ekonomi och ekonomisystem
Erfarenhet av energibranschen och meddelandetrafik
Goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som skrift
Goda kunskaper i MS Office,med fördel i Excel
Meriterande
Grundläggande kunskap om energimarknaden
Har avropet väldigt många krav kan det vara bra att skiva ut några i löpande text också, annars kan kravlistan se överväldigande ut.Skriv isär ska- krav och meriterande krav.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 18 december.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare,Sanna Perjons, Sanna.Perjons@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på070 884 96 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson