OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för kundservice och söker ett arbete där du har daglig kontakt med kunder och återförsäljare i kombination med administrativt arbete i ett högt tempo? Vi söker nu handläggare till vår del av kundservice, som hanterar våra serviceavtal på Service Operation-avdelningen. Varmt välkommen med din ansökan!
OM FÖRETAGET
Här får du jobba på ett av Sveriges största företag inom bilindustrin. Tillsammans jobbar de för att ge människor frihet att röra sig på ett personligt, hållbart och säkert sätt. Företaget är ett ledande märke inom elbilar och står för en hållbar värld som måste förändras. De arbetar ständigt mot utveckling och här finns det goda chanser för just dig att utvecklas inom din karriär.
Företagets finns i Södertälje där dem ansvarar för allt från produktplanering, marknadsföring och kommunikation, till service och andra frågor.
Vi berättar mer djupgående om företaget vid intervju.
OM TJÄNSTEN
Service Operations ansvarar dels för kundservice och support, både via mail, telefon och chatt, samt det administrativa flödet gällande serviceavtal och tillhörande tjänster. De är idag ett team på omkring 12 personer som arbetar med avtal från början till avslut. Kunder är privatpersoner, företag, återförsäljare, övriga avdelningar inom företaget samt märkesgruppers försäljnings- och servicefunktioner.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att besvara frågor från våra kunder och återförsäljare gällande serviceavtal. Utöver detta består arbetet också av support till övriga avdelningar inom företaget. Övriga arbetsuppgifter är, handläggning av förlängningar, överlåtelser, kontraktsändringar, fellistor, back-loghantering m.m.
VEM ÄR DU?
För att lyckas i rollen har du förmåga att anpassa dig vid snabba förändringar och sätter stort värde i att bemöta kunden på ett professionellt sätt i alla lägen. Som person är du lösningsfokuserad och har lätt att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du tar egna initiativ, är ansvarstagande, noggrann och har förmågan att kunna prioritera samt arbeta självgående på ett organiserat och effektivt sätt.
Du har tidigare erfarenhet inom kundservice och administration eller har tidigare arbetat som servicerådgivare eller inom servicemarknad. För att trivas i rollen ser vi även att du har ett brinnande intresse och/eller erfarenhet av bilbranschen.
Vidare ser vi gärna att du har:
- En gymnasial utbildning (meriterande om du har en eftergymnasial utbildning)
- Behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.
- Goda dator och systemkunskaper
PRAKTISK INFORMATION
Arbetsgivare: Workz
Uppdragsgivare: Mer information vid intervju
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Placering: Södertälje, Hovsjö (möjlighet till hybrid)
Arbetstider: Kontorstider (08.00 - 17.00)
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad konsultchef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!
ANSÖKAN
Vi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen (https://www.workz.se/f%C3%B6r-jobbs%C3%B6kare) om vår rekryteringsprocess.
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se