OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Bolaget presenteras av ansvarig rekryterare vid det första intervjutillfället.
Din roll
I denna tjänst ansvarar du för bolagets kundservice samt för de administrativa arbetsuppgifterna kopplat till företagets återförsäljare. Du kommer därav att arbeta nära bolagets återförsäljare och tillhandahålla högkvalitativ service, support och administration.
Tjänsten som Handläggare är på heltid där du blir anställd som konsult av oss på Clevry men arbetar ute hos vår kund. Arbetstiderna är mellan 08.00-16.45 och det finns möjlighet att arbeta hemifrån två dagar i veckan efter att man är relativt självgående.
Som handläggare inom återförsäljarsupport arbetar du med frågor och ärenden från bolagets återförsäljare via telefon och mejl . Vanliga frågor gäller avtal, bokföring, fakturor och offerter.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Hantera frågor och ärenden från återförsäljare gällande avtalsfrågor, faktura- och offertfrågor.
- Besvara och hantera stora mängder av samtal om dagen från återförsäljare.
- Utföra diverse administrativa uppgifter, inklusive att skapa och hantera Excel-listor.
- Delta i större utredningsärenden när det behövs för att lösa komplexa problem eller ärenden.
Din profil
Vi söker dig som har:
- Gymnasieexamen, högre utbildning är meriterande
- Arbetslivserfarenhet från kundservice, gärna inom bank, finans, ekonomi eller liknande.
- Administrativ arbetslivserfarenhet
- Goda system- och datakunskaper, speciellt inom excel och övriga office-paketet
För att passa i denna rollen krävs det stor ansvarskänsla och att du är en person som inte lämnar något åt slumpen. Vidare tror vi att du är relationsbyggande, kommunikativ och lösningsorienterad.
Låter detta som du? Då ser vi fram emot din ansökan!
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocess samarbetar kunden med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 72 858 27 55. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)