OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Bolaget presenteras vid det första intervjutillfället med ansvarig rekryterare.
Din roll
Brinner du för kundservice och söker ett arbete där du har daglig kontakt med kunder och återförsäljare i kombination med mycket administrativt arbete i ett högt tempo?
Avdelningen på 12 kompetenta medarbetare som man kommer att tillhöra ansvarar för kundservice och support samt det administrativa flödet gällande finansieringsavtal med tillhörande tjänster. Man kommer att ge professionell kundservice och support, både via mail, telefon och chatt, samt det administrativa flödet gällande serviceavtal och tillhörande tjänster. Från avtal till avslut och alla däremellan förekomna ändringar. Bolagets kunder är privatpersoner, företag, återförsäljare, övriga avdelningar inom företaget samt märkesgruppers försäljnings- och servicefunktioner.
Detta är ett konsultuppdrag på heltid i 12 månader med mycket god chans till förlängning. Du kommer därav bli anställd av oss på Clevry men arbeta hos vår kund i Södertälje.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Besvara frågor från bolagets kunder och återförsäljare via telefon, mail och chatt angående serviceavtal.
- Ge support till återförsäljare och andra avdelningar inom företaget gällande system- och produktfrågor.
- Ge support till slutkunder angående olika avtals- och produktfrågor.
- Aktivera och avsluta serviceavtal.
- Hantera förlängningar, överlåtelser och kontraktsändringar.
- Upprätta fellistor och hantera back-log.
- Utföra diverse administrativa uppgifter relaterade till serviceavtal.
Din profil
För tjänsten krävs minst gymnasieexamen, meriterande om du har en högskoleutbildning och/eller kunskap av att arbeta med kundservice och administration, gärna med erfarenhet från bilbranschen, tidigare arbete som servicerådgivare eller inom servicemarknad.
Du har god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska. Du har även goda datorkunskaper. För att lyckas i rollen har du förmåga att anpassa dig vid snabba förändringar och sätter stort värde i att bemöta kunden på ett
professionellt sätt i alla lägen. Som person är du lösningsfokuserad och har lätt att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du tar egna initiativ, är ansvarstagande, noggrann och har förmågan att kunna prioritera samt arbeta självgående på ett organiserat och effektivt sätt.
Låter detta som du? Då ser vi fram emot din ansökan!
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocess samarbetar bolaget med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta Clara Strignert via mail, clara.strignert@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)