Handläggare till vår kund i Södertälje

Handläggare till vår kund i Södertälje

Arbetsbeskrivning

Kort om tjänsten
Vi söker för kunds räkning en Handläggare som brinner för service och administration. Tjänsten är heltid 100% med start omgående.

Om verksamheten
Du blir anställd av Dreamwork, men arbetar på plats hos vår kund i Södertälje.

Mer om tjänsten
Vi söker handläggare till gruppen Dealer Operations. Detta är en av fyra grupper inom avdelningen Operations som ansvarar för kundservice och support samt det administrativa flödet gällande finansieringsavtal och tillhörande tjänster, från utskrift till avslut av avtal och alla däremellan förekommande ändringar. Avdelningens kunder är privatpersoner, företag, återförsäljare samt märkesgruppers marknadsförings- och försäljningsfunktioner. Dealer Operations består av 13 medarbetare som tillsammans ansvarar för support gentemot våra återförsäljare.

Rollen som handläggare på Dealer är varierande. Du får en bred kompetens gällande de finansiella produkterna och har en nära kontakt med samarbetande återförsäljare och ger en bred kunskap inom branschen. Du hanterar dagligen ärenden via telefon och mail från främst återförsäljare. Ett stort fokus ligger på att ge återförsäljare högsta möjliga service för att samverkan ska fungera på allra bästa sätt. Det dagliga arbetet innefattar registrering, korrigering av avtal och ärenden, problemlösning samt avslut av finansavtal.

Din profil
För tjänsten krävs minst gymnasieexamen. Det är meriterande om du har en högskoleutbildning och/eller kunskap av att arbeta med kundservice och administration, gärna med erfarenhet från bilbranschen, tidigare arbete som servicerådgivare eller inom servicemarknad.

Vi söker dig som har ett intresse, viljan och förmågan att hjälpa andra och du anstränger sig för att leverera lösningar som passar motparten. Du trivs att arbeta med andra människor. Du kan lyssna, kommunicera och lösa konflikter på ett konstruktivt sätt. Som person är du flexibel och har lätt att anpassa sig efter ändrade omständigheter och ser möjligheter i förändringar. Du är noggrann och levererar med kvalitét, fattar snabba beslut och har mod att agera utifrån sin egen övertygelse.

Ansökan
Välkommen att söka via länken i annonsen, urvalet sker löpande

Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 september 2022
  • Ansök senast: 26 oktober 2022

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


E-handelssamordnare

E-handelssamordnare

23 december 2024

Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024