OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Åt vår kund söker vi en Handläggare inom Tjänstepension
Sammanfattning av arbetsbeskrivning:
Utbetalning och Avstämning är en del av Pensionsservice. Gruppen består av 13 personer.
Gruppen handlägger kommunala tjänstepensioner åt kunder, har mail och telefonkontakt med kunder.
Erfarenhetskrav:
Erfarenhet av Microsoft Office är ett krav
Erfarenhet av administrativt arbete är ett krav
Meriterande:
Erfarenhet av ekonomi och bokföring är meriterande
Försäkringskunskap inom pension är meriterande
Erfarenhet av Stordatamiljö samt webbaserade program är meriterande
Har du erfarenhet av kommunala tjänstepensioner och avtal är det meriterande
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.