Handläggare (Tjänstepension)

Handläggare (Tjänstepension)

Arbetsbeskrivning

Åt vår kund söker vi en Handläggare inom Tjänstepension

Sammanfattning av arbetsbeskrivning:

Utbetalning och Avstämning är en del av Pensionsservice. Gruppen består av 13 personer.
Gruppen handlägger kommunala tjänstepensioner åt kunder, har mail och telefonkontakt med kunder.


Erfarenhetskrav:

Erfarenhet av Microsoft Office är ett krav
Erfarenhet av administrativt arbete är ett krav


Meriterande:

Erfarenhet av ekonomi och bokföring är meriterande
Försäkringskunskap inom pension är meriterande
Erfarenhet av Stordatamiljö samt webbaserade program är meriterande
Har du erfarenhet av kommunala tjänstepensioner och avtal är det meriterande


Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.

Om oss

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 maj 2024
  • Ansök senast: 29 maj 2024

Liknande jobb


Inspektörer med ekonombakgrund

Inspektörer med ekonombakgrund

20 december 2024

20 december 2024

Internutredare

Internutredare

20 december 2024

Utredare

Utredare

19 december 2024