OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du minst ett års arbetslivserfarenhet inom handläggning/administration och söker ett nytt spännande uppdrag? Besitter du god analysförmåga och trivs i en roll där du får utrymme att ta egna beslut? Då kan det vara just dig vi söker!
Om tjänsten
Vi på Perido är på jakt efter en serviceinriktad handläggare/administratör till vår kund, Trafikkontoret, vilket är en kommunal verksamhet i Stockholm. Tjänsten är placerad i centrala Stockholm, några minuter från Centralen.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ingå i en enhet som arbetar med att utreda trafikskador på stadens infrastruktur. Arbetsuppgifterna går ut på att samla in och hantera information kring incidenterna och sedan söka ersättning för skadorna.
Dina egenskaper
För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du är en person som uppskattar ett granskande arbete som kräver såväl ett öga för detaljer som ett visst detektivarbete. Du är administrativt skicklig och hanterar ditt arbete strukturerat och ansvarsmedvetet, alltid med god prioriteringsförmåga i ett högt arbetstempo. Vidare ser vi att du har lätt för att ta egna initiativ och är självgående i ditt arbete, samt att du gärna är med och bidrar till en god och positiv stämning på kontoret och bland dina kollegor!
Låter det här som en intressant utmaning? I så fall är du varmt välkommen med din ansökan, vi ser fram emot att läsa den!
Vi söker dig som har:
Gymnasium eller likvärdig utbildning
Minst ett (1) helt års aktuell arbetslivserfarenhet inom rollen
Mycket goda kunskaper i MS Office. Med mycket goda kunskaper menas att konsulten kan obehindrat arbeta och använda sig av MS Office paketet.
Mycket god allmän systemvana = vana att obehindrat kunna hantera och navigera sig i olika system.
Erfarenhet av arbete med handläggning
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2023-07-01. Start omgående.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se. Ange tjänstens referensnummer 33350 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.