OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten är en projektanställning under ca 8 månader. Tjänsten tillträds enligt överenskommelse. Uppfylls projektmålen kan fortsatt anställning bli aktuell. Sydassistans AB har sedan starten 1994 anordnat personlig assistans åt funktionshindrade i södra Sverige. Med ledorden Trygghet, Respekt och Livskvalitet arbetar vi för att våra uppdragsgivare, trots en funktionsnedsättning, ska kunna leva ett så normalt liv som möjligt. Vi söker en person som, placerad i Göteborg, ska presentera oss för och ta emot nya uppdragsgivare i Göteborgsregionen samt ansvara för att assistansuppdragen hanteras enligt Sydassistans ABs högt ställda krav. Som handläggare/arbetsledare ansvarar du för att ett antal av våra uppdragsgivare på bästa möjliga sätt får den personliga assistans de har rätt till. Vi erbjuder ett varierande arbete som bl a innehåller arbetsledning, rekrytering, uppföljning och utveckling av personliga assistenter, fortlöpande kontakter med uppdragsgivare och olika myndighetskontakter. Du bör ha en högskoleutbildning med social eller beteendevetenskaplig inriktning. Du som söker har praktisk erfarenhet från liknande uppgifter inom handikapp- eller omsorgsområdet. Erfarenhet av att arbeta med arbetsrättsliga frågor är meriterande liksom ett etablerat kontaktnät i regionen. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, du behöver vara serviceinriktad, lyhörd och organiserad. Projektanställningen kommer att inledas med en tids bredvidgång på kontoret i Limhamn, Malmö.
Kontaktpersoner på detta företaget
Uppdragschef Angela Bejmo
040-160500
VD Anders Persson
040-160500