OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM WORKZ
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder dig en trygg, fast anställning med kollektivavtal. Vi tar ansvar för din kompetensutveckling, vi coachar och ger feedback - allt för att säkerställa att du får en lång och framgångsrik tid inom kundserviceyrket.
Vi ger dig grunden för ditt fortsatta yrkesliv. Vi vill att du ska vara den bästa möjliga kundservicemedarbetaren. Därför investerar vi både tid och pengar på att certifiera dig. Det gör vi för både din, Workz och våra uppdragsgivares skull. Certifieringen bygger på en rejäl grundutbildning följd av olika träningspass och löpande coachning och utvärdering, allt med fokus på dina egna utvecklingsbehov. Det kommer göra dig mer effektiv, trygg och glad på jobbet.
Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.
Söker du en dynamisk roll med varierande uppgifter? Ta chansen att bli en del av vårt team och hjälpa till med allt från skadehantering, löneavdrag och mycket mer. Vi söker nu en engagerad och kommunikativ person som trivs med att ge support via telefon och mejl till förare inom vår verksamhet. Läs vidare för att upptäcka möjligheten att vara en del av vårt team. Vi ser fram emot din ansökan!
OM FÖRETAGET
Hos oss får du möjlighet att arbeta på ett av Sveriges ledande företag inom bilindustrin. Vi strävar efter att ge människor friheten att förflytta sig på ett personligt, hållbart och säkert sätt. Vårt företag är kända för vårt ledande varumärke inom elbilar och vår passion för en hållbar värld som behöver förändras. Vi arbetar ständigt med att driva innovation och utveckling, vilket ger dig fantastiska möjligheter att växa och utvecklas i din karriär.
Vi är baserade i Södertälje och ansvarar för en rad olika områden, inklusive produktplanering, marknadsföring, kommunikation, service och mycket mer.
Vi ser fram emot att berätta mer om företaget under intervjun.
OM TJÄNSTEN
I denna roll kommer du att stödja förare hos våra Fleet-kunder via telefon och mejl. Ditt arbete innefattar att assistera dem i skadehantering och förklara hur deras bruttolöneavdrag är strukturerade. Du kommer också hantera felaktiga rapporter om körsträcka och trängselskatt från elektroniska körjournaler.
Andra uppgifter inkluderar även att:
- Boka hyrbilar
- Beräkna totala bilkostnader
- Beställa drivmedelskort
- Hantering av klimatbonusar
- Hantera kontraktändringar (enligt ramverk)
- Skapa och distribuera information på förarens webbportal
Avslutningsvis kommer du även att skapa förfrågningar och auktorisationer, samt administrera inloggningar för webbportalen och bilkonfiguratorn.
VEM ÄR DU?
För att trivas och lyckas i rollen är det viktigt att du har förmågan att anpassa dig snabbt till förändringar och att du värdesätter professionellt bemötande av kunder i alla situationer. Du är en lösningssökande person som lätt kan ta dig an nya arbetsuppgifter. Initiativtagande, ansvarstagande, noggrannhet och förmågan att prioritera är egenskaper som du besitter, och du har förmågan att arbeta självständigt på ett organiserat och effektivt sätt.
Din tidigare erfarenhet inom kundservice och administration, eller arbete som servicerådgivare eller inom servicemarknaden, kommer vara till stor nytta i rollen. Vi ser även gärna att du har ett starkt intresse för och/eller erfarenhet av bilbranschen, då detta kommer bidra till din trivsel och framgång i rollen.
Vidare ser vi gärna att du har:
En gymnasial utbildning (meriterande om du har en eftergymnasial utbildning)
Behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.
Goda dator och systemkunskaper
PRAKTISK INFORMATION
Arbetsgivare: Workz
Uppdragsgivare: Mer information vid intervju
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Placering: Södertälje, Hovsjö (möjlighet till hybrid)
Arbetstider: Kontorstider (08.00 - 17.00)
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad konsultchef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!
ANSÖKAN
Vi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess.
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic