Handläggare/internservice till Myndighet i Östersund

Handläggare/internservice till Myndighet i Östersund

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi är på jakt efter en dedikerad och självgående handläggare för att möta behoven hos en statlig verksamhet. I rollen som handläggare kommer du att utgöra en central del av Enheten för internservice och förvaltning, belägen inom avdelningen för fastighet och internservice.

Arbetsuppgifter:
· Självständigt arbete: Utföra arbete utifrån givna riktlinjer och praxis.
· Ärendehantering: Planera och följa upp ärenden, utarbeta förslag och beslutsunderlag.
· Internservice: Hantera kontorsservice och internservice, inklusive postutdelning och packning.
· Felanmälan och underhåll: Följa upp felanmälningar tillsammans med fastighetsägare/fastighetsskötare och rapportera till förvaltare.
· Reception och säkerhet: Kontrollera inpassering, ta emot besökare i receptionen och säkerställa en trygg arbetsmiljö.
· Dokumentation: Dokumentera åtgärder och utförda arbetsuppgifter.
· Flytt och möblering: Bistå vid flytt och möblering.

Den här tjänsten har en heltidsomfattning på 100%, med undantag för semestertider. Arbetet kommer att utföras i Östersund. Det initiala kontraktet sträcker sig över 12 månader med planerad start den 1 februari 2024. Det finns möjlighet till förlängning i upp till 48 månader.

Om dig:
Ska/krav:
· Gymnasium eller likvärdig utbildning.
· Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete.
· Kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
· Kommunikationsförmåga på svenska, både i tal och skrift.
· Grundkunskaper i ärendehanteringssystem.

Meriterande:
· Erfarenhet av arbete med ärendehanteringssystemet Servicenow.
· Erfarenhet av att arbeta med fakturahantering.

Personliga egenskaper:
· Strukturerad, drivande och målinriktad.
· Förmåga att arbeta självständigt och i team.
· Kommunikativ och förmåga att bygga upp kontaktnät.
· Noggrann och med förståelse för leveransens överensstämmelse med beställningar.
· Kvalitetsmedveten och strävar efter hög kundnöjdhet.

Adecco värdesätter mångfald och ser positivt på sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Vi ser fram emot din ansökan senast 29/11!

Om Adecco
Vi är en del av det multinationella företaget Adecco Group som är ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Adecco samarbetar med många attraktiva företag och det finns stora möjligheter att utöka ditt eget professionella nätverk med värdefulla kontakter genom oss.

Adecco är stolt leverantör till Kammarkollegiet inom ramavtalen för bemanning av kontorspersonal samt rekrytering av kontorspersonal och chefer i hela Sverige. Ramavtalen kan användas för avrop av alla myndigheter under regeringen samt myndigheter under riksdagen och andra offentligt styrda organ.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Tilde Fridholm via tilde.fridholm@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Adecco, Östersund, Handläggare, Vaktmästare,

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 november 2023
  • Ansök senast: 29 november 2023

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Vaktmästare till Internservice

Vaktmästare till Internservice

3 oktober 2024

Kundvärd till Coor i Linköping

Kundvärd till Coor i Linköping

2 oktober 2024

30 september 2024