Handläggare/Koordinator till Karolinska Institutet

Handläggare/Koordinator till Karolinska Institutet

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Till Institutionen för Neurovetenskap (INCF) på Karolinska Institutet söker vi nu en Handläggare/Koordinator. Här kommer du arbeta i en bred roll där du bland annat ansvarar för fakturahantering, arkivering och inköp av kontorsmaterial. Andra arbetsuppgifter som Handläggare/Koordinator består av att ge kommunikationsuppgifter i olika sociala medier, layout av kommunikationsmaterial samt uppdatering av hemsidor. 

Inför en större årlig konferens som äger rum i Texas, USA mellan den 21–29 september, där du också förväntas delta, är du den som ansvarar för bland annat bokning av möteslokaler, hotell, catering. Vidare innebär det att sköta all logistik av program samt kommunikationen med talare och deltagare. Antalet deltagare vid konferensen uppskattas till ca 250 personer.

Uppdragsperiod och omfattning:
Tjänsten som Koordinator/Handläggare är ett konsultuppdrag på heltid med start senast 1 augusti och beräknas pågå till och med 31 januari 2025.

Krav för tjänsten:
• Högskoleutbildning inom ett naturvetenskapligt område 
• Arbetslivserfarenhet från liknande arbete
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Kommunicera obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift
• Minst tre års erfarenhet av statligt arbete där fakturahantering ingår
• Minst tre års erfarenhet av kommunikationsarbete i social medier, såsom webbuppdatering, Layout , Videoproduktion och streaming
• Minst ett års erfarenhet av att organisera internationella konferenser inklusive kontraktshantering med utländska leverantörer, , tex konferens, hotell, möteslokaler, catering
• Minst tre års erfarenhet av organisation av virtuella möten med deltagare i tidszoner över olika kontinenter
• Minst tre års erfarenhet av hantering av volontärer i en medlemsorganisation
• Genomfört minst ett motsvarande uppdrag över minst tre år.

För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM samt om det varit en heltid eller en deltidsanställning.
 
Om dig
Vi söker dig som är ansvarsfull med förmåga att fatta beslut och som har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Du är serviceinriktad, kommunikativ och har en mycket god planeringsförmåga samt ett professionellt förhållningssätt.

För att säkerställa en kompetensbaserad rekrytering använder vi oss i denna process av arbetspsykologiska tester. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 16 juli.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Anki Arnquist via vår växel 010 – 173 73 00 eller anki.arnquist@adecco.se 

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se 

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 juli 2024
  • Ansök senast: 16 juli 2024

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Inspektörer med ekonombakgrund

Inspektörer med ekonombakgrund

20 december 2024

20 december 2024

Internutredare

Internutredare

20 december 2024

Utredare

Utredare

19 december 2024