OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Intrum Justitia är ett av de marknadsledande företagen inom hantering inom hantering av kundfordringar, reskontra, kreditupplysning och inkasso. Arbetsuppgifterna består av att ta emot inkommande samtal från gäldenärer när det gäller betalningskrav. Bland arbetsuppgifterna ingår att lägga upp avbetalningsplaner, du dokumenterar ärenden under samtalets gång direkt i det interna datasystemet. Som handläggare handhar man ca 80 samtal per dag. Intrum Justitia är ombud för fordringsägare och målet för handläggarna är att hantera gäldenärernas krav så effektivt som möjligt för kundens räkning. För att hantera de ibland svåra ärenden ska man vara säker i sin roll och kunna situationsanpassa samtalen. Vi söker dig sam har minst treårigt gymnasium och tidigare erfarenhet av arbete i kundtjänst eller motsvarande. Har du erfarenhet eller kunskap av juridik eller förhandlingsvana är det en merit. Du har erfarenhet av att ha telefon som arbetsredskap och goda datorkunskaper. Du har goda kunskaper i engelska och gärna ytterligare språk. Personliga kunskaper som värdesätts är simultanförmåga, förhandlingsvana, flexibilitet och förmåga att formulera sig i tal och skrift både i Svenska och Engelska.
Kontaktpersoner på detta företaget
Marita Öberg (Collection Manager Legal)
08-616 76 77
Pierre Bengtsson (Unionen)
031-61 69 34
Roland Zetoun (Akademikerföreningen)
08-546 103 66
Eva Pettersson (Unionen)
08-616 77 00 (vxl)
Helge Nyman (Akademikerföreningen)
08-616 77 00 (vxl)
Jonny Lingvall (Sales Manager)
08-616 77 00 (vxl)
Andreas Johansson (Business Process Manager)
0340-69 81 10
Helge Nyman (Akademikerföreningen)
08-527 275 87
Suzanne Godin (Unionen)
031-61 69 33
Helge Nyman (Akademikerföreningen)
08-527 27 587