OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
KOMMUNKANSLIET
Handläggare/Receptionist
Arbetsuppgifter:
Uppgifterna i kommunens reception är i förändring. Fler kommunala ärenden kommer framöver att skötas över disk av receptionspersonal. Det innebär att du kommer att utreda, handlägga och registrera ärenden och bl.a. ansvara för vårt nya synpunkts- och klagomålshanteringssystem. Uppgifterna att lotsa uppringande och besökare rätt kvarstår naturligtvis som en viktig uppgift och du har dessutom ansvar för kommunhusets sammanträdesrum, posthantering och inköp av kontorsmaterial.
Kvalifikationer:
Du har en för tjänsten relevant utbildning samt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du är en van PC-användare och har goda kunskaper i Word. Som person ska du ha en positiv grundinställning till ditt arbete, vara noggrann och initia-tivrik. Du ska kunna arbeta såväl självständigt som i team och ha förmåga att skapa och behålla goda relationer. Arbetet kräver att du är utåtriktad och har ett utpräglat service-tänkande.