Handläggare/telefonist.

Arbetsbeskrivning

Xzakt Kundrelation är ett modernt och snabbväxande företag som aktivt hjälper våra uppdragsgivare att utveckla sina kundrelationer. Vi ger service och support via samtal och andra media. Våra kunder finns över hela Sverige. Vi hjälper Investor, McDonald's, Assa Abloy, OMX och en mängd andra intressanta företag. Vi startade verksamheten i Oktober 2000, har nu 300 kunder och räknar i år med en omsättning på 55 MSEK. Vi nyttjar en mycket avancerad teknikplattform för att kunna erbjuda kunderna de mest komplexa tjänster och satsar på en kompetenta och utvecklingsbara medarbetare.

Vi håller nu på att starta upp 3 nya kundtjänstuppdrag. Vi söker därför omgående flera handläggare till våra olika kvalificerade tjänster, befintliga och nya.

Vi söker personal till våra kundtjänster samt våra växeltjänster. Vi jobbar med många av Sveriges absolut främsta företag.

Du arbetar med telefon, e-post och Internet som redskap. Till hjälp används datoriserade verktyg för att hålla ordning på ärenden och processer. Du får en gedigen utbildning inom både kundservice och support. Vi erbjuder uppgifter med inritning på teknisk support (både mot privatpersoner och företag), försäkringsfrågor eller växeltelefoni, allt beroende på vem du är. För dig som är beredd på att satsa på jobbet finns goda utvecklingsmöjligheter inom bolaget.

Denna rekrytering kommer att vara ett samarbete mellan Arbetsförmedlingen och Xzakt. Anställning föregås av praktik alternativt lärlingsplats.

Grundkrav:
Grundläggande datorvana
Nyfikenhet och förmåga att tillgodogöra dig ny kunskap.
Skolmeriter och formell utbildning en fördel

Personliga kvaliteter:
Goda kunskaper i svenska och engelska
Utåtriktad och gilla att kommunicera och hjälpa andra
Positiv grundinställning och känsla för service
Gott ordningssinne och disciplin
Flexibel och läraktig
Erfarenhet av kundservice är en fördel men inte ett krav
För vissa uppdrag är tekniskt intresse önskvärt

Arbetstid/Varaktighet
Anställning föregås av praktik/lärlingsplats. Målsättning mot heltidsanställning, dag/natt.

Lön
Efter praktiktiden utgår lön enl kollektivavtal med SEKO.

Ansökan
Endast ansökningar via e-post behandlas.

Mer information på www.xzakt.com
_____

Produktionsenhet:
Storgatan 40
931 21 Skellefteå

Adress Marknadskontor:
Tegnergatan 37
111 61 Stockholm

Kontaktpersoner på detta företaget

Madeleine Scherling
0910-716000 0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Karin Rosenthal
0910-716000
Marcus Rönnlund
0910-716000
Kvalitetsansvarig Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Emelie Book
0910-716000
Madeleine Scherling
0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 10

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xzakt Kundrelation AB
  • 6 platser
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 6 februari 2006
  • Ansök senast: 26 februari 2006

Besöksadress

Nygatan 29
None

Postadress

Nygatan 29
Gävle, 80311

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010