OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Xzakt Kundrelation är ett modernt och snabbväxande företag som aktivt hjälper våra uppdragsgivare att utveckla sina kundrelationer. Vi ger service och support via samtal och andra media. Våra kunder finns över hela Sverige. Vi hjälper, Investor, McDonald's, Assa Abloy, Länsförsäkringar, Vattenfall och en mängd andra intressanta företag. Vi startade verksamheten i Oktober 2000, har nu 300 kunder och räknar i år med en omsättning på 45 MSEK. Vi nyttjar en mycket avancerad teknikplattform för att kunna erbjuda kunderna de mest komplexa tjänster och satsar på en kompetenta och utvecklingsbara medarbetare. Hösten närmar sig och därmed ökar vår verksamhet Vi söker personal både till våra kundtjänster samt växeltjänster. Du arbetar med telefon, e-post och Internet som redskap. Till hjälp används datoriserade verktyg för att hålla ordning på ärenden och processer. Du får en gedigen utbildning inom både kundservice och support. För dig som är beredd på att satsa på jobbet finns goda utvecklingsmöjligheter inom bolaget. Grundkrav: Grundläggande datorvana Nyfikenhet och förmåga att tillgodogöra dig ny kunskap. Skolmeriter och formell utbildning en fördel Personliga kvaliteter: Vi ser positivt på goda kunskaper i svenska och engelska Utåtriktad och gilla att kommunicera och hjälpa andra Positiv grundinställning och känsla för service Gott ordningssinne och disciplin Flexibel och läraktig Erfarenhet av kundservice är en fördel men inte ett krav Gå gärna in på vår hemsida www.xzakt.com och läs mer.
Kontaktpersoner på detta företaget
Madeleine Scherling
0910-716000
0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Karin Rosenthal
0910-716000
Marcus Rönnlund
0910-716000
Kvalitetsansvarig Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Emelie Book
0910-716000
Madeleine Scherling
0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 10