OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
EnRival AB bildades 2005, och har sedan starten varit ett av Almega auktoriserat bemannings- och omställningsföretag. Vi har mångårig erfarenhet från rekryterings- och bemanningsbranschen.
EnRival AB har idag ca 50 kontor över stora delar av södra och mellersta Sverige.
Våra verksamhetsområden är Rekrytering, Bemanning, Omställning, Utbildning samt Arbetsmarknadsprojekt som kompletterande aktör till Arbetsförmedlingen som leverantör av stöd och matchningstjänster.
Vi söker en driven handledare med säljande personlighet och bra lokalt/regionalt nätverk till Helsingborg.
Tillträde snarast!
Du skall brinna för service, och för att inom ramen för våra processer coacha och stödja arbetssökande till ny sysselsättning.
Vi arbetar enligt en egen mycket strukturerad modell som definitivt har fokus på ny sysselsättning för våra kunder. Genom en fokuserad och individuell coachning hjälper vi våra sökande att snabbt klarlägga nuläget samt skapa de underlag som krävs för en effektiv marknadsföring av individ och kompetens.
Därefter jobbar vi med 100 % fokus på att finna de möjligheter som passar kunden – oavsett om det gäller jobb, utbildning eller andra möjligheter inom ramen för kundens framtida sysselsättning.
Du kommer arbeta i ett fantastiskt team med hjälpsamma och kreativa kollegor.
Tjänsten är på 50-75%.
I rollen som handledare bidrar du konkret till individens utveckling, samtidigt som du får arbeta nära ditt lokala näringsliv. Vi ser positivt på sökande som har ambitionen att utvecklas inom företaget, men du måste redan nu uppfylla behörighetskraven för handledare.
• Vi söker dig som har ett bra nätverk lokalt på orten och naturligtvis även regionalt.
• Du talar god svenska och engelska. Arabiska och ytterligare språkkunskaper ses mycket positivt.
• Du är social och öppen för att knyta kontakter, med flexibilitet att vid behov stötta annan personal.
• Du uppskattar teamwork, är strukturerad, initiativtagande och har en säljande personlighet.
• Du har en väl utvecklad förmåga att kommunicera rakt och tydligt, tycker om att utmana och se möjligheter, samt älskar att ge service och glädjas åt att hjälpa andra.
• Du har ett naturligt driv men är ödmjuk med en förmåga att skapa glädje och entusiasm runt omkring dig.
• Du jobbar effektivt och för individens bästa.
• Du har en eftergymnasial utbildning på minst ett år, samt minst 3 års relevant arbetslivserfarenhet från de senaste 5 åren. Några exempel på relevanta arbetsuppgifter är arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor, karriärvägledning, arbetsledning eller rekrytering.
• Vi ser gärna att du tidigare arbetat med Stöd och Matchning, men detta är inget krav.
• Tjänstegrad 75-100%
• Tillträde snarast
Mer information och ansökan
Du söker genom att gå in på www.enrival.se och klicka på ”Lediga Jobb”. Ansökningar behandlas löpande, så skicka in din ansökan snarast möjligt.
Frågor om tjänsten
Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Christina Reventberg
Tel: 0790-796941 eller maila Christina.reventberg@enrival.se
Varmt Välkommen med din ansökan!