Arbetsbeskrivning
2M2 Group expanderar och söker en inköps- och försäljningsassistent för att stärka upp vårt after-sales team. Vi arbetar i ett högt tempo och arbetsuppgifterna är varierande med allt från uppföljning efter inköp, offerthantering, orderhantering, artikelhantering, kontakt med både leverantör och kund, diverse kundserviceärenden och mycket mer. Vi ser att du talar och skriver engelska flytande då vi arbetar till största del med utländska leverantörer och har många internationella kunder. Kunskap och erfarenhet av Officepaketet och framförallt av excel är ett krav. Du är strukturerad, ser prioriteringsordning, är handlingskraftig och tar dig an uppgifter och utmaningar på ett effektivt sätt. Vi erbjuder en tjänst med stor utvecklingspotential i en dynamisk och energisk arbetsmiljö där allas bidrag värderas lika, oavsett arbetsroll. Du arbetar på plats i våra nybyggda lokaler belägna vid Båstads Nya station. Tillträde fr o m 1/1 2025 eller enligt överenskommelse.