Handlingskraftig orderadministratör

Handlingskraftig orderadministratör

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av att ha arbetat som orderläggare i SAP? Trivs du att arbeta med mail och telefon som arbetsredskap? Då kan det vara dig vi söker för ett omgående uppdrag!

Om tjänsten
Vi söker just nu efter en ny kollega till vår kund som kommer att arbeta som orderadministratör. Som orderadministratör kommer du framförallt att:
- Ta emot ordrar via mejl och telefon samt e-handel.
- Besvara generella frågor som kommer från kunder såsom reklamationer, fakturor mm.

Du kommer vara den person som är ständigt inloggad på mail och telefon. Utvecklingsmöjligheter finns inom företaget där du kan specialisera dig inom vissa områden. Du kommer ingå i ett team på 6 personer.

Vem är du?
Vi söker dig som tidigare arbetat på en orderavdelning alternativt kundtjänst där du har erfarenhet av att lägga ordrar i SAP. Vidare är det meriterande om du har erfarenhet av inköp från SAP, men det är inte ett krav. För att trivas i rollen ska du tycka om att arbeta med telefon och mail som främsta arbetsredskap. Då vår kund är ett internationellt företag behöver du vara flytande i svenska och engelska i både tal och skrift. Som person är du serviceminded, noggrann, lösningsorienterad och handlingskraftig. Vidare klarar du av att ha många bollar i luften där du har förmågan att hitta tillbaka till arbetsuppgifter efter att ha blivit störd. Du behöver tycka om att arbeta både självständigt och i team.

Om verksamheten
Tjänsten är ett konsultuppdrag på sex månader där vår kund har ett långsiktigt behov, vilket innebär att det finns goda möjligheter till förlängning. Du kommer att vara placerad i trevliga lokaler vid Mörby Centrum.

Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 oktober 2020
  • Ansök senast: 11 oktober 2020

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

7 oktober 2024