OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på BRA siktar nu framåt och uppåt och vill vara det självklara valet i att knyta samman vårt avlånga land!
Nu söker vi på BRA fler nyfikna och dedikerade kollegor som tillsammans med oss vill utvecklas och vara med och välkomna våra kära resenärer!
BRA flyger främst inrikes i Sverige, men har även uppdragsflygningar både nationellt och internationellt runt om i Europa.
Om tjänsten:
Inom BRAstationsverksamhet möter du resenärer öga mot öga under check in och boarding.
Vår stationsverksamhet på Bromma flygplats hanterar resenärer ifrån hela Sverige som ska checkas in och komma ombord på våra flygplan på ett enkelt och smidigt sätt med hjälp av vår personal. I uppdraget kan det även ingå handling av andra flygbolag.
I rollen som Customer Service Agent Bromma Airport träffar du resenärer från hela Sverige. Arbetstiderna är växlande och ingen dag är den andra lik något du tycker är spännande! Som Customer Service Agent måste du därför vara nyfiken och prestigelös med hög arbetsmoral och engagemang.
Vidare är du social och har alltid ett trevligt och professionellt bemötande. Du gillar att arbeta tillsammans i team och har lätt för att samarbeta. Du, tillsammans med dina kollegor, löser de olika uppgifter och utmaningar som uppstår på ett flexibelt sätt – alltid med kunden i fokus!
Ditt eget engagemang och drivkraft kommer vara vägledande i ditt arbete.
Kvalifikationer för arbetet
Minst 3-årig gymnasiekompetens
Minst 2 års arbetslivserfarenhet
Erfarenhet av arbete med kundservice
Baskunskaper i Office & Outlook
Flytande i svenska och engelska, både tal- och skrift
Vidare är det meriterande om du har
Baskunskap check-in och gate på flygplats
Kunskaper i fler språk
B-körkort
Stor vikt sätts på personlig lämplighet. Ditt engagemang och drivkraft samt ansvarstagande kommer vara vägledande och central för rollen. Då det kan förekomma ensamarbete behöver du känna dig trygg i din egen förmåga att arbeta självständigt. Du är kundorienterad och sätter alltid kunden i fokus. Att förstå ”det lilla extra” och fingertoppskänsla är självklart för dig.
Så här ansöker du
Varmt välkommen med din ansökan innehållande CV.
Du sänder in din ansökan genom att trycka på knappen "Sök tjänsten".
Vi kommer endast att behandla de ansökningar som är kompletta. Du kommer få ett bekräftelsemejl att vi mottagit din ansökan.
Intervjuer kommer till stor del hållas digitalt och tjänsterna kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag som är 22 oktober 2021. Provanställning tillämpas.
Anställningsdatum bestäms i samråd med den sökande. En godkänd säkerhetsprövning är ett krav för att bli anställd.
Om du har frågor är du välkommen att kontakta oss som är ansvariga för rekryteringen via stationsrekrytering@flygbra.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Vi tar inte emot ansökningar via vanlig post.
Kontaktpersoner på detta företaget
Arbetschef Thomas Börjesson