Häng med på vår spännande resa! Nu söker BRA Customer Service Agents t ...

Arbetsbeskrivning

Vi på BRA siktar nu framåt och uppåt och vill vara det självklara valet i att knyta samman vårt avlånga land!
Nu söker vi på BRA fler nyfikna och dedikerade kollegor som tillsammans med oss vill utvecklas och vara med och välkomna tillbaka våra kära efterlängtade resenärer! Vi på BRA siktar nu framåt och uppåt och vill vara det självklara valet i att knyta samman vårt avlånga land och leverera Sveriges bästa kundupplevelse – varje dag!
BRA flyger främst inrikes i Sverige, men har även uppdragsflygningar både nationellt och internationellt runt om i Europa.
Om tjänsten:
Inom BRAstationsverksamhet möter du våra resenärer öga mot öga under check in och boarding men också digitalt i vår kundtjänst.
Vår stationsverksamhet på Bromma flygplats hanterar resenärer ifrån hela Sverige som ska checkas in och komma ombord på våra flygplan på ett enkelt och smidigt sätt med hjälp av vår personal. I denna tjänst ingår även kundhantering i vårt kundcenter där vi via chat, telefon och formulär svarar våra resenärer på alla typer av frågor samt hjälper till med bokningar, ombokningar, gruppförfrågningar och medlemsfrågor.
I rollen som Customer Service Agent träffar du resenärer från hela Sverige. Arbetstiderna är växlande och ingen dag är den andra lik något du tycker är spännande! Som Customer Service Agent måste du därför vara nyfiken och prestigelös med hög arbetsmoral och engagemang.
Vidare är du social och har alltid ett trevligt och professionellt bemötande. Du gillar att arbeta tillsammans i team och har lätt för att samarbeta. Du, tillsammans med dina kollegor, löser de olika uppgifter och utmaningar som uppstår på ett flexibelt sätt – alltid med kunden i fokus!
Ditt eget engagemang och drivkraft kommer vara vägledande i ditt arbete.
Denna tjänst kräver viss kompetens och erfarenhet ifrån tidigare arbete på flygplats där vissa delar är kravställda för att du ska kunna söka. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar från personer utan dokumenterad erfarenhet ifrån en liknande roll.
Kvalifikationer för arbetet
Minst 3 års arbetslivserfarenhet
Minst 3-årig gymnasiekompetens
Erfarenhet av arbete med kundservice
Arbetat aktivt i Amadeus RES senaste 2 åren
Baskunskaper i Office & Outlook
Flytande i svenska och engelska, både tal- och skrift
Vidare är det till fördel om du har
Baskunskap check-in och gate på flygplats
Arbetat i en koordinerande roll på flygplats
Kunskaper i fler språk
Tidigare erfarenhet från resebyrå
Kunskap i Artvise eller motsvarande ärendehanteringssystem inom Kundtjänst
Kunskap i PDC, Netline eller motsvarande trafikplaneringssystem
B-körkort
Stor vikt sätts på personlig lämplighet. Ditt engagemang och drivkraft samt ansvarstagande kommer vara vägledande och central för rollen. Då det kan förekomma ensamarbete behöver du känna dig trygg i din egen förmåga att arbeta självständigt. Du är kundorienterad och sätter alltid kunden i fokus. Att förstå ”det lilla extra” och fingertoppskänsla är självklart för dig.
Så här ansöker du
Varmt välkommen med din ansökan innehållande CV, personligt brev samt video. Du besvarar även ett frågeformulär i ansökan.
Du sänder in din ansökan genom att trycka på knappen "Sök tjänsten".
I tillägg ska du sända in redovisning över de senaste fem (5) åren, exempelvis arbetsgivarintyg, betyg, eller övriga intyg, som är tydligt uppmärkta, exempelvis Bolag XXXX 2019-10-01 till 2020-01-15. Denna redovisning ska skickas till stationsrekrytering@flygbra.se. Observera att det är endast dokumentationen som ska sändas till stationsrekrytering@flygbra.se
Vi kommer endast att behandla de ansökningar som är kompletta. Du kommer få ett bekräftelsemejl att vi mottagit din ansökan samt ytterligare ett bekräftelsemejl att vi mottagit din dokumentation när du sänt in den.
Urval sker löpande. Intervjuer kommer till stor del hållas digitalt och tjänsterna kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag som är 31 maj 2021. Provanställning tillämpas.
Anställningsdatum bestäms i samråd med den sökande. En godkänd säkerhetsprövning är ett krav för att bli anställd.
Om du har frågor är du välkommen att kontakta oss som är ansvariga för rekryteringen via stationsrekrytering@flygbra.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Vi tar inte emot ansökningar via vanlig post.

Kontaktpersoner på detta företaget

Arbetschef Thomas Börjesson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BRA
  • 10 platser
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 maj 2021
  • Ansök senast: 31 maj 2021

Besöksadress

Honnörsgatan 26 1TR
Växjö

Postadress

Honnörsgatan 26 1TR
Växjö, 35236

Liknande jobb


23 december 2024