Hantering av leverantörsfakturor

Arbetsbeskrivning

ARBETSUPPGIFTER Ekonomiavdelningens redovisningsenhet söker en administratör som skall arbeta med hantering av leverantörsfakturor Arbetsuppgifter: Scanning av leverantörsfakturor Reg. manuella fakturor Påminnelser Helpdesk avseende IoF (inköp och fakturor) Optimera/ lära upp fakturamallar Behjälplig vid utbildning av fakturamottagare på förvaltningarna Bidra till utveckling av rutiner gällande leverantörsfakturor Bidra till utveckling av bef. scanningssystem (eys and hands) Ev. behjälplig med kundreskontran och övrigt förekommande arbetsuppgifter på ekonomikontoret KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har 3-årig gymnasieutbildning med ekonomiinriktning och erfarenhet av ekonomiarbete. Du behöver ha goda datakunskaper, vara strukturerad och trivas med ett serviceinriktat arbete. Du skall ha lätt för att skapa goda kontakter och ha förmågan att samarbeta. Erfarenhet, engagemang och förmåga att bidra till enhetens utveckling kommer att värderas högt.

Sammanfattning

Liknande jobb


Inspektörer med ekonombakgrund

Inspektörer med ekonombakgrund

20 december 2024

20 december 2024

Internutredare

Internutredare

20 december 2024

Utredare

Utredare

19 december 2024