OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Partille kommun har idag nära 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda.
Hantverkarservice består av tre stycken hantverkare som tillsammans arbetar med verksamhetsnära service till vård- och omsorgs olika avdelningar i Partille kommun. Vi erbjuder dig ett varierande arbete med frihet under ansvar samt goda möjligheter till personlig utveckling.
ARBETSUPPGIFTER
Vi söker nu två ansvarsfulla och driftiga hantverkare med bred allmänteknisk kompetens till Partille kommun.
I arbetsuppgifterna ingår att planera och utföra service, underhåll, installationsarbete, felsökning och reparation i våra lokaler. Du kommer också att arbeta med installation av trygghetslarm, nyckelfria lås, medicinskåp och tillsynskameror. Därtill ingår att hantera kallelselarm, skalskydd, brandlarm och kort/taggar till anställda. Hantverkarna deltar i arbetsmiljö-ronder, husmöten och som stöd i större ombyggnadsprojekt och andra förändringar i verksamheterna.
Vi erbjuder dig ett självständigt och engagerande arbete med ett stort internt och externt kontaktnät.
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har en avslutad gymnasieutbildning och arbetslivserfarenhet inom fastighetsservice. Alternativt har du annan utbildning och/eller arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer relevant för tjänsten. Tjänsten innebär bilkörning till brukare och verksamheter på olika platser i Partille kommun och giltigt B-körkort är därför ett krav. Du behöver kunna uttrycka dig väl i tal och skrift samt ha god datorvana. Då vi arbetar med en stor mängd olika system så som passage-, lås- larm-, tele-, data- och kallelsesystem ser vi utbildning eller erfarenhet inom svagström som meriterande. Det är också önskvärt om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom annan vård- och omsorgsverksamhet.
Som person är du noggrann, flexibel och analytisk. Du har en god förmåga att ta självständiga initiativ i linje med verksamhetens bästa och har ett stort engagemang i dina arbetsuppgifter. Vidare har du ett naturligt servicetänk och bidrar till ett gott samarbete med både kollegor och kunder.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och ser fram emot att få läsa din ansökan!
ÖVRIGT
Vi eftersträvar mångfald bland personalen avseende kön, ålder och kulturell/etnisk bakgrund.
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka online via länk i annonsen och inte via e-post eller i pappersformat.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Abrahamsson
031-7929752
Servicechef Linda Abrahamsson
031-792 97 52