OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Happident
Happident är den tredje största privata tandvårdskedjan i Sverige med 14 kliniker i alla Sveriges storstäder. Vi är alla på en förändringsresa tillsammans med Happident och har målsättningen att inom de närmaste åren kraftigt expandera vår verksamhet. Happident ägs endast av tandläkare med många års erfarenhet av att bedriva kvalitativ och heltäckande tandvård i Sverige och internationellt. Den kliniska fokusen genomsyrar hela vår verksamhet och vi har ambitionen att bygga den bästa arbetsplatsen för våra anställda och erbjuda den mest kvalitativa och tillgängliga tandvården till alla våra patienter. Genom vår unika ”klustermodell” kan vi tillgodose alla våra patienters kliniska behov samtidigt som vi skapar unika karriärmöjligheter för alla våra medarbetare.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som är utbildad tandsköterska och har några års erfarenhet inom yrket. Som administrativt ansvarig har du en viktig roll, då det är du som ska se till att allt fungerar runt driften av kliniken och att patienten känner sig trygg och välkommen. Därför är det viktigt att du har ett bra patientbemötande och att du delar Happidents värderingar samt vision. Du kommer ansvara för två olika klinker och arbetet kommer att delas upp mellan dessa kliniker. Du får möjligheten att arbeta med ambitiösa och engagerade kollegor, vi håller ett högt tempo, samarbetar tätt och hittar stöd hos varandra men arbetar även självständigt inom respektive område. Vi är stolta över våra kliniker som vi har byggt upp tillsammans och vill nu välkomna ytterligare en kollega till oss som har rätt framåt driv och vill vara med under vår fortsatta resa. Du ansvarar för den dagliga driften av två klinker och rapporterar till Regionchefen.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Ansvarig för all kommunikation i kliniken både internt och externt som exempelvis tillgänglighet på telefon och mail samt internt informationsflöde till och från kliniken,
• Ansvarig för frånvaruhantering och semesterplanering lokalt på kliniken.
• Ytterst ansvarig för beställningar av div förbrukning samt service av så väl både klinisk utrustning och övrig utrustning på kliniken.
• Ansvarig för schemaplanering för samtliga klinikens medarbetare och behandlare
• Ansvarig för planering av kallelser, revisioner, tidböcker, och online bokningar.
• Ansvarig för att utveckla vår ”patientresa” så att patienten får bästa möjliga servicen i branschen.
Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med journalsystemet Opus
Vem är du?
Du har en hög servicegrad som kännetecknas av kvalitativa bemötanden och du är noga med att säkerställa att både patienter och kollegor mår bra. Som administrativ ansvarig hos oss utför du sedvanliga arbetsuppgifter som ryms i yrkesrollen. Du har intresse av att leda och förmågan att ta tillvara på den potential som våra medarbetare har. Du driver kliniken med hjälp av din regionchef och dina medarbetare. Tillsammans utvecklar ni verksamheten utifrån Happidents mål och gemensamma värdegrund.
Din helhetssyn gör att du förstår vikten av våra värderingar lagarbete, personligt ansvar och respekt, både inom din egen klinik och tillsammans med andra kliniker, för att på så sätt se till organisationens bästa. Du har intresse av att arbeta med människor, tilltro till andra och energi för förändring och utveckling.
Ledarerfarenhet och utbildning inom ledarskap är meriterande liksom odontologisk utbildning. Erfarenhet från arbete inom tandvård eller övrig hälso- och sjukvård värderas också högt.
Praktisk information
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg
Kontaktperson
Sara Awak
Head of HR & Talent Acquisition
sara.awak@happident.se