Har du det där lilla extra? - Kundservice Färdtjänst.

Arbetsbeskrivning

Pema People AB är verksamt som bemannings- och rekryteringsföretag sedan 1997. Företagets huvudkontor ligger i Norrköping och för närvarande sysselsätter Pema People ca 1200 personer. Pema People AB är ett spännande företag i ständig utveckling, till gagn för såväl nya och befintliga kunder som vår personal. Vår framgång bygger på att vi lyckas rekrytera bland branschens bästa förmågor. Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.

Har du det där lilla extra? – Då söker vi dig!

Arbetsuppgifter:

Som kundservicemedarbetare på Färdtjänst är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att besvara inkommande samtal.
Du hanterar kundtjänstfrågor för personer som har rätt till Färdtjänst, vägleder och informerar dem på bästa tänkbara sätt. Du kommer även hantera frågor rörande försenade eller uteblivna resor, vilket gör att tjänsten kräver att du har ett pedagogiskt och tålmodigt sätt. I rollen som kundservicemedarbetare förekommer även arbetsuppgifter så mail och tillkommande administration. Tjänsten ställer höga krav på effektivitet, kundbemötande och god service.

Personliga egenskaper:

Vi söker dig som trivs i en miljö med ett högt tempo. Du är serviceminded, har stort engagemang och tålamod.
Tjänsten kräver att du som söker har gymnasiekompetens samt mycket god datorvana. Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Kanske har du en bakgrund som försäljare, över telefon, i butik, eller någon annan roll där kunden alltid sätts med högsta prioritet. Som person ser vi att du är pedagogisk, målmedveten och har lätt för att samarbeta med människor i alla led. Andra personliga egenskaper så som flexibel, strukturerad och duktig på att planera och organisera ditt arbete är av stort värde i rollen som kundservicemedarbetare. Vår kund värderar noggrannhet, punktlighet och hög arbetsmoral. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet.

Vad erbjuds du?

Möjligheten att utvecklas och anta nya utmaningar, utöka Din kompetens genom olika typer av utbildningar.
En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med Dig är att Du är Du!
Engagerade chefer och fantastiska kollegor!

Tjänstgöringsgrad och arbetstider:

Verksamheten har öppet alla dagar 06.00 – 22.00 året runt så du kommer att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.

Pema People AB arbetar med videointervjuer i sina rekryteringar, du kan därför bli ombedd att utföra en videointervju. Det är av stor vikt att denna utförs då det är en del i processen. Eventuella frågor rörande tjänsten besvaras av Affärsområdeschef: Evelina Nilsson evelina.nilsson@pemapeople.se  alternativt Sourcingansvarig: sara.skoldeback@pemapeople.se
Ansökan sker genom att du registrerar dig här nedan. Vänligen bifoga ditt cv och personligt brev. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

VARMT VÄLKOMMEN IN MED DIN ANSÖKAN!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sophie
0115001022
Niclas Gustafsson
011-130084
Magnus Andersson
130079
Britt-Marie Landström

Evelina Nilsson

Katarina Guzik

Kristina Peltola

Britt-Marie Landström

Katarina Guzik

Regionchef Hans Hansen
0115001041

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Pema People AB
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön enl. kollektivavtal med möjlighet till provision.
  • Heltid Verksamheten har öppet alla dagar och året runt så du kommer att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.
  • Publicerat: 13 november 2016

Besöksadress

Ektorpsgatan 6
None

Postadress

Box 2004
Norrköping, 60002

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024