OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Kontorsfixarna är ett bemannings- och rekryteringsbolag som levererar kontorsnära tjänster. Våra kunder efterfrågar regelbundet kvalificerade konsulter och stöd i sina rekryteringar. För kommande rekryterings- och bemanningsuppdrag söker vi nu en pigg och glad kundtjänstmedarbetare med ekonomierfarenhet som vill som bidra med sin kompetens och personlighet.
Arbetsuppgifter
Som en av våra konsulter inom kundtjänst kommer dina arbetsuppgifter vara att hjälpa både företag och privatpersoner via telefon och mail.
Frågorna är ofta av ekonomisk karaktär, allt från bokslut till adresser.Viss fakturering och administration av kundernas avtal förekommer.
Du har en stor servicekänsla och du tycker det är en självklarhet att ge bra service. Du är inte rädd för att ta egna initiativ eller ta tag i obekväma situationer samt visar på god samarbetsförmåga. Då arbetet innebär daglig kontakt med kunder och kan i vissa perioder innebära stressigt arbetsklimat, ser vi gärna att du har stor stresstålighet samt är van vid olika kundrelationer.
Kvalifikationer
Vi söker dig som:
• har en stor servicekänsla
• har lätt för att tala i telefon
• är van vid olika kundkontakter
• är noggrann
• har lätt för att lära sig nya datorsystem
• har ekonomisk bakgrund
För att lyckas i din roll är det av yttersta vikt att du verkligen uppskattar att arbeta med människor och är bra på att bygga relationer och skapa förtroende med både kunder och interna kontakter. Du tar självklart eget ansvar på jobbet samt att jobba i grupp är inget problem för dig.
Vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper.
Övrigt
Sök tjänsten idag då rekryteringen sker löpande!
Kontaktpersoner på detta företaget
Mathilda Runstedt
Mathilda Runstedt
031 - 711 98 00
Anna Albo
031-711 98 00
Mathilda Runstedt
031-711 98 00
Hanna Bäckhage
031-7119800
Hanna Bäckhage
031 - 711 98 00
Hanna Bäckhage
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00