OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av kundreskontra och söker nytt uppdrag omgående?Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. Affärsområdet Adecco Finance & Legal bemannar tjänster inom finans, juridik och ekonomi; inom samtliga branscher. Nu söker vi på Adecco Finance & Legal en ekonomiassistent inom kundreskontra till en av Sveriges största banker!Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta i ett team inom kundreskontra vilket innefattar arbetsuppgifter såsom bland annat att kontera fakturor, bokföring, betalningar och avstämning.Tjänsten innebär även mycket kundkontakt. Erfarenhet Vi söker dig som har erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter.Du har god datavana och hanterar Officepaketet utan problem, har du även kunskap i Osacle ses det som en fördel.Vidare har du även mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift. Personliga egenskaper Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.Vi söker dig som är utåtriktad, social och driven.Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och är självgående samtidigt som du samarbetar bra i grupp.Självklart är du noggrann och strukturerad samt sätter dig in i nya arbetsuppgifter på kort tid. Vi erbjuder Vi erbjuder ett spännande och utvecklande uppdrag!Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående.Uppdraget är på lång sikt. Vi tycker att det är viktigt att våra medarbetare mår bra och vi bidrar till detta bl.a. genom friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort.Du omfattas även av försäkringar och har tillgång till företagshälsovård. Ansök Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Välkommen att söka!