OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AxÖ Consulting AB har mer än 50 års samlad erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen.
Vi arbetar med att förse regionens näringsliv och offentliga sektor med rätt kompetens. Vi vill se våra kunder växa och lyckas och vi vill växa och lyckas med dem. Vi sitter strategiskt placerade i Karlskoga och Örebro, två industristäder med flertalet välkända nationella och internationella bolag.
Har du erfarenhet lönehantering och lönesystemet Agda? Nu letar vi efter dig som har kunskap inom lönehantering och som är redo för nya utmaningar.
Denna annons är generell då vi ständigt letar efter kandidater till framtida rekryterings- och konsultuppdrag. Tjänsterna kan vara både hel- och deltid.
Dina framtida arbetsuppgifter kommer att bestå av:
- Administration och beräkning av löner.
- Hantering och kontroller av reseräkningar och tidrapporter.
- Hantering av underlag såsom till exempel skattejämkning, friskvårdsbidrag och sjukskrivningsunderlag.
- Framtagande av kontrollbesked.
- Att agera stödjande i lönefrågor.
Kvalifikationer
För att lyckas i rollen ser vi att du har något/några års erfarenhet av löneadministration och att du har kunskaper inom lönesystemet Agda. Vidare har du ett stort intresse för administration och du är en duktig kommunikatör med goda kunskaper i svenska i tal och skrift.
Som person är du ansvarstagande, har stor servicekänsla samt hanterar att jobba mot deadlines. Du är även strukturerad och du förstår vikten av noggrannhet i ditt arbete.
Varmt välkommen med din ansökan!
AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök: www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Olle Öijen
079-337 33 17
Linda Axäng, rekryteringsansvarig
079-342 54 42