OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Manpower erbjuder ett komplett utbud av kompetensförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR. Vi har över 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats. I dag finns vi på över 50 orter i hela landet, från Malmö i söder till Luleå i norr.
Vi söker dig som vill ingå i ett härligt team med kollegor som hanterar kundservicefrågor för företagskunder. Du kommer vara en del av en grupp som tillsammans arbetar för att ge kunderna den bästa tänkbara servicen.
Du kommer sitta i nya fräscha lokaler i Karlskoga. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår att ha daglig kontakt, främst via telefon, med Tele 2 Sverige AB:s externa företagskunder.
Du ska vara tillgänglig för start omgående och uppdraget förväntas pågå i 3 månader med möjlighet till eventuell förlängning. Uppdraget är på heltid och arbetstiden är förlagd måndag - fredag.
Vem är du?
För att klara av denna roll bör du ha god produktkännedom av alla Tele2's produkter och system samt stor erfarenhet av kundkontakt och försäljning. Du har en stor servicekänsla, gillar att sälja, är stresstålig samt har god social kompetens. Din datavana är god och du är mycket bekväm i att använda Office-paketet och du ska ha lätt att lära samt hantera nya system. Du kommunicerar med kunden främst via telefon men till viss del via e-post.
Som person är du ambitiös, driven och villig att lära mycket på kort tid. Tjänsten kräver ansvar och en förmåga att skapa resultat i ett högt tempo. Ditt arbetssätt ska kännetecknas av öppenhet, flexibilitet och kostnadsmedvetenhet. Du ska vara en god kommunikatör med mycket goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska. Som person trivs du i mötet med människor och har ett engagerande och drivande förhållningssätt.
Vad kan vi på Manpower erbjuda dig?
Vi hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens, dina behov och önskemål. Genom vårt samarbete med många attraktiva företag kan vi öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också så klart.
Vill du veta mer?
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så ansök redan idag! Du söker tjänsten via länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Anna Möllberg, 054-22 18 85,
Välkommen med din ansökan!