OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På uppdrag av kund söker vi nu en receptionist för ett kommande uppdrag på deltid i Stockholms innerstad. Tjänsten startar i augusti/september - tillsvidare.
Du skall tidigare jobbat inom reception och känna dig bekväm i den rollen. Erfarenheten får inte vara mer än 18 månader gammal. Du skall vara van att hantera växeltelefon, posthantering samt vara stresstålig då du kan komma att behöva hantera många ärenden och personer samtidigt.
Om du tycker att detta låter som ett jobb som skulle passa dig så tveka inte, skicka din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande och vi ser fram emot att höra ifrån dig!
Vilka är vi?
Arena Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i snart 30 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos oss erbjuder vi bland annat:
- Marknadsmässig lön.
- Personlig och stöttande konsultchef.
- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.
Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!
Du ansöker till tjänsten genom Arena Personals hemsida. Klicka på "Skicka ansökan". Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Rekryteringen pågår löpande - så ansök gärna snarast möjligen! Om du har övriga frågor ang tjänsten så hör gärna av dig till Caroline Wiklund 079-5850484.