Har du erfarenhet av Wizer?

Har du erfarenhet av Wizer?

Arbetsbeskrivning

Är du dessutom intresserad av att jobba hos en topprankad aktör inom private banking? Som Depåadministratör hos vår kund jobbar du administrativt och stöttar upp i ett systembyte med start i januari 2021. Urvalet sker löpande och intervjuer kommer att hållas under december månad, så skynda in med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Vår kund är marknadsledande inom investment banking, securities och private banking i Norden, och inom kort genomgår de ett systembyte som innebär att de behöver stötta upp teamet inom Account Services. Teamet består idag av tio erfarna kollegor personer, varav två arbetar på deltid.

Anställningen kommer att inledas med en introduktion på kontoret som ligger i centrala Stockholm och därefter kan det finnas vissa möjligheter att arbeta hemifrån. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader med chanser till förlängning beroende på systembytesprojektet.

För denna tjänst är ett grundkrav att du har erfarenhet av systemet Wizer, för att gå vidare i rekryteringsprocessen behöver detta därmed tydligt framgå i ditt CV.

Du erbjuds


* Möjligheten att få in en fot och skapa värdefulla kontakter hos ett framstående bolag


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
* Kontrollera fysiska och digitala avtal samt kundhandlingar inför kontoöppning


* Säkerställa korrekt data i systemen samt uppdatera enligt avtal
* Skapa kundutskick, t.ex. angående insättningsgaranti, lösenord samt SRD II
* Kontrollera fullständig KYC
* Arkivera handlingar


VI SÖKER DIG SOM
* Har erfarenhet av att arbeta i Wizer


* Har erfarenhet av att arbeta administrativt
* Har mycket goda kunskaper i både det engelska och svenska språket, i såväl tal som skrift. Detta då båda språken förekommer i det dagliga arbetet.


Som person är du:


* Noggrann
* Flexibel


Övrig information


* Start: December/januari
* Omfattning: Heltid, 6 månader med chanser till förlängning
* Placering: Centrala Stockholm
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 december 2020
  • Ansök senast: 24 januari 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


10 oktober 2024