Har du erfarenhet inom ekonomi och vill hjälpa våra kunder?

Arbetsbeskrivning

Hogia Byggsystem erbjuder branschanpassade helhetslösningar inom ekonomi, lön och personalhantering för byggsektorn.

Vi har kunder i hela Sverige och vår styrka ligger i ett integrerat administrativt flöde som effektiviserar processerna hos våra kunder. Supporten är hjärtat i vår verksamhet och ansvarar för den dagliga kontakten med våra kunder. Vi letar nu efter dig som både är serviceinriktad, nyfiken och lösningsorienterad till en roll med framtida utvecklingsmöjligheter. Vill du vara en del av en ambitiös personalgrupp som dagligen stöttar och utvecklar våra kunder? Bli en del av oss på Hogia Byggsystem! 

Tjänsten

I rollen som supportansvarig arbetar du med att besvara, via telefon, mail och webbuppkopplingar, kvalificerade frågor från våra kunder.  Du lotsar kunden rätt i användar- och systemrelaterade frågor, löser tekniska problem och hjälper våra kunder att använda Hogias ekonomisystem på bästa möjliga sätt. Vi är ett litet team som hjälps åt så du kommer också få ta dig an andra uppgifter. På sikt ser vi även att du vill hålla konsultationer. Du har även budget- och personalansvar för ditt team på tre personer. 

I din roll har du stöd både från din närmsta chef, bolagets kundchef, samt ingår i ett nätverk med övriga supportansvariga inom Hogiagruppen. Vi hoppas att just du tycker att det låter som en spännande möjlighet och ditt nästa steg i karriären!

Är du vår blivande kollega? 

Du som söker har erfarenhet från att arbeta med ekonomi och är nyfiken på att arbeta med support. För att kunna ge våra kunder bästa tänkbara service har du lätt för att skapa förtroende, är pedagogisk samt uttrycker dig väl i svenska både i tal och skrift för kunder med olika kunskapsnivå. Du trivs bäst i en roll där din förmåga att lösa problem och ge service kommer till sin rätt. För att förstå bakomliggande processer i våra system är det också viktigt att du har en teknisk nyfikenhet. Då arbetet i många fall kan vara händelsestyrt är flexibilitet och samarbetsvilja viktiga egenskaper. Vi hoppas att du vill vara med och bidra till vår fortsatta resa tillsammans. Välkommen in med din ansökan!

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. 



Om Hogia-gruppen


Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration. Vi erbjuder allt från mindre löne- och bokföringsprogram för småföretagaren till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, revisionsbyråer, fastighetsbolag och butikskedjor. I Hogiagruppen finns 30 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna. Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den familjeägda koncernen kontor i Norden och Storbritannien och 650 medarbetare. Mer information om Hogia finns på www.hogia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Cedervall, Rekryteringsansvarig
0303-666 16, 072-577 66 16
Linda Falk
0303-68893
Jenny Cedervall
0303-66616
Mimmi Cromberger, Rekrytering
mimmi.cromberger@hogia.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hogia Byggsystem AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 juli 2021
  • Ansök senast: 27 augusti 2021

Besöksadress

Hakenäs 101
None

Postadress

Hakenäs 101
Stenungsund, 44447

Liknande jobb


28 november 2024

27 november 2024

26 november 2024