Har du ett hjärta som klappar för service och gillar digital kommunikation?

Har du ett hjärta som klappar för service och gillar digital kommunikation?

Arbetsbeskrivning

Har du ett hjärta som klappar för service och gillar digital kommunikation? Kom och bli vår nya kundhjälte på ImBox! 🌟
På ImBox sker magiska saker. Vi är pionjärer med siktet inställt på att göra kundrelationer enklare och kommunikation mer värdeskapande för företag. Inte nog med att vi har ett av marknadens bästa digitala kommunikationsverktyg, vi kan också hjälpa alla företag oavsett bransch. Med det sagt är möjligheterna oändliga och vår resa har bara börjat. Nu behöver vi förstärka vår Customer Success-avdelning, och kanske är det just dig vi söker?


Om rollen
Tänker du nu att kundvård är lika med en ständigt ringande telefon, inrutade dagar och rutinuppgifter? Tänk om. Tänk ImBox. Vi arbetar aktivt för att sätta en ny branschstandard inom kundkommunikation och Customer Success. Våra kunder behöver en ny bästis och våra säljare en klippa i stormen. En blivande kundhjälte som, tillsammans med resten av teamet på Customer Success, svarar på våra kunders alla frågor och hjälper dem att maximera nyttan av våra produkter.


Rollen kommer att passa dig som gillar kontraster i arbetet, har en can do-attityd och som inte är rädd för att ta på dig detektivhatten ibland - allt för att hitta bästa lösningen för våra kunder. För här på ImBox är det alltid kunden som är i fokus. Alltid. Somliga kallar det kundvård. Andra kallar det service. Vi kallar det framgång!


Du gillar tanken på att vara vår kundhjälte som:
Supporterar vår kunder och löser deras problem - främst genom mail och chatt
Guidar och utbildar våra kunder i våra tjänster och säkerställer de har all information de behöver
Hjälper våra kunder med enklare teknisk felsökning
Uppdaterar våra interna och externa FAQ:er samt produktbeskrivningar
Jobbar tätt ihop med vår IT-avdelning för att lösa tekniska problem, produktutveckling och ta tillvara på nya idéer
Nära samarbete med dina team-kollegor och säljteamet i Onboarding av nya kunder



Du kan göra en high-five på detta:
Har ett intresse för IT & digital kommunikation
Gillar att uttrycka dig i skrift och har en pedagogisk ådra
Minst 2års erfarenhet av kundsupport och/eller kundvård inom B2B
Behärskar svenska och engelska både i tal och skrift
Ett hjärta som klappar för service och är redo att gå “the extra mile” för våra kunder



Det är en bred och spännande roll med stora utvecklingsmöjligheter för rätt person. Vi vill såklart kika på ditt CV, men det allra viktigaste för oss är att du har driv och ambition att ta dig an rollen helhjärtat.


Start: September
Omfattning: Heltid
Lön: Japp, varje månad
Placering: Vi följer FHM rekommendationer och du utgår från hemmet, men har du feeling någon dag kan du åka in till våra schyssta lokaler i centrala Göteborg


Om du ger oss detta ger vi dig
En spännande framtid - Vår tillväxtresa har bara börjat. Vi är verksamma i en framtidsbransch och vill gärna ha med dig på tåget.
En trevlig arbetsplats - Vi sitter i fina lokaler i centrala Göteborg. Vi vill att du ska ha en grym miljö att jobba i.
Mycket skratt - Man jobbar bättre när man har roligt. Vi jobbar jättebra!
Frihet - Du har eget ansvar för att driva, prioritera och ta hand om dina ansvarsområden. Med eget ansvar följer frihet.


Har du frågor eller är nyfiken på att veta mer om tjänsten och en eventuell framtid på ImBox?
Kika gärna in på vår hemsida www.imbox.se eller kom in och skriv en rad till oss i chatten!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ImBox Sweden AB Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 maj 2021
  • Ansök senast: 18 juni 2021

Postadress

Kaserntorget 5
Göteborg, 41118

Liknande jobb


28 november 2024