OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du intresserad av teknik, vill vara där framtiden händer och värdesätter att arbeta i ett tajt team med härlig stämning och mycket humor? Lägg där till att vi är ett internationellt växande företag inom en spännande bransch med fler än 50 000 välkända internationella leverantörer och återförsäljare inom Mode, Skor, Sport och Kosmetik anslutna till vår unika plattform.
Fortfarande intresserad? Då ska du fortsätta läsa!
Det här kan vi erbjuda dig:
Vi är en mångkulturell arbetsplats med kompetenta kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap
Du får en viktig roll där du bidrar till vår kraftiga tillväxtresa i en global marknad
Spännande och utmanande arbete där du genom interna utbildningar ges möjlighet att ständigt utveckla din kompetens inom företaget
Varje fredag äter vi gemensam frukost i våra fräscha lokaler i Centralhuset vid stationen i Uppsala
På lunchen tränar vi gärna tillsammans och peppar varandra i olika ”challenges”, som i december gav lyckliga vinnare utökat friskvårdsbidrag
Fortfarande med?
Låt oss presentera din arbetsdag:
Du ingår i vårt Connectionteam där du genom tät kundkontakt assisterar leverantörer och köpare med testning av sina filer i vår plattform. Vår plattform möjliggör för parterna att oavsett eget system och filformat skicka elektroniska meddelanden sinsemellan. Plattformen hanterar eventuell konvertering från ett format till ett annat och genom en generisk mappning kan du som användare av plattformen ansluta fler av dina kunder med minsta möjliga modifiering i ditt eget system.
Teamet jobbar med såväl onboarding av helt nya kunder som kunder som redan använder vår plattform och vill ansluta nya parter. Kommunikation med kunderna sker främst via email men samtal och möten är också vanligt förekommande. Testfasen består av att vara mellanhanden mellan leverantör och köpare, där du hjälper parterna verifiera att data i filen överensstämmer med partens krav och kommer in i deras system som förväntat. När testningen är slutförd är det du som ansvarar för den slutgiltiga driftsättningen i produktion.
Du blir en del av ett team på tio personer där du har en tät kontakt och dialog med alla grupper på företaget.
Okej, du är kvar!
Så här tänker vi oss att du är:
Har sinne för detaljer och gillar jakten på att hitta problemet
Är en pärla på kommunikation med pedagogiskt tänk
Trivs att hantera många olika projekt parallellt och har känsla för prioritering
Har ett tekniskt intresse där XML-kunskaper och tidigare erfarenhet av programmering är en stor fördel
Talar och skriver svenska och engelska flytande
Tidigare erfarenhet inom EDI är givetvis ett stort plus
Drivs av att själv utvecklas samt intresse att vara med och bidra till övriga teamets utveckling
Det här verkar gå bra!
Lite mer om oss:
Btwentyfour grundades år 2000 med en vision om att skapa en gemensam affärsplattform som effektiviserar och rationaliserar affärsdataflödet mellan köpande och säljande företag inom den internationella detaljhandeln såsom sport-, mode-, skor- och kosmetik.
Genom vår unika plattform utbyter tusentals internationella kunder produktdata, marknadsdata, media, order, fakturor, lagerstatus och försäljningssiffror med varandra varje dag. Genom åren har Btwentyfour's Omnichannel plattform (BOP) vuxit till ett mycket väl etablerat affärsnätverk inom ”Retail-världen”.
Kul, nu är det din tur!
Just nu söker vi flera medarbetare till Connectionteamet så skicka ett mail till career@btwentyfour.com med en kort beskrivning av vem du är och vad du har gjort samt ett bifogat CV, så tar vi det därifrån.
Under tiden du läst denna annons har vi hjälpt våra kunder att skicka flera tusen meddelanden via vår plattform – vill du bli en i vårt team? Sök nu!