Här finns ditt drömjobb som Samordnare!

Arbetsbeskrivning

Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag. Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. För en tid sedan tillsatte vi en erfaren och driven samordnare, nu söker vi ytterligare en! Är du den vi söker? Företaget du kommer att arbeta på är globalt etablerat och erbjuder stora karriär och utvecklingsmöjligheter för rätt person. Du kommer att få ett spännande och utmanande arbete med stora möjligheter att avancera inom organisationen om du har rätt kompetenser. Är du redo att anta utmaningen? Dina arbetsuppgifter kommer att vara backofficerelaterade. De kommer att bestå av orderplanering och personalplanering.Du kommer även att vid behov hoppa in som Teamledare vilket medför ansvaröver produktionen, arbetsledning av personal samt ansvar över för resultatet av produktionen. Du kommer även att arbetsleda, planera, hålla koll på produktionen, plock av ordrar samt se till att förhållningsregler följs av personalen. du kommer att samarbeta med övriga gruppledare i verksamheten. Vi söker dig som har lätt för att samarbeta med andra och är flexibel och snabbtänkt. Du ska vara serviceinriktad och ha en god förmåga till översikt och kunna fatta snabba beslut. Arbetet ställer mycket stora krav på självständighet, ledaregenskaper och stresshanteringsförmåga. Du ska ha dokumenterad flerårig erfarenhet av arbetsledning och tidigare erfarenhet från lager och logistikbranschen ses som meriterande men är inget krav. Goda kunskaper i Excell ses som meriterande. Var noga med att beskriva din erfarenhet av arbetsledning och ange eventuell uppsägningstid i din ansökan. Arbetstiden är tvåskift mellan 06.00 och 18.00. Övertid och arbete på vissa helger kan förekomma. Tillsättning kommer att ske omedelbart så ansök tjänsten redan idag! Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida www.proffice.se!

Sammanfattning

Liknande jobb


21 augusti 2024

Habia - Logistikchef

Habia - Logistikchef

12 augusti 2024

Customer Service Manager

12 augusti 2024