Härlig Administrativ assistent sökes!

Arbetsbeskrivning

Presentation

Är du en duktig administratör och serviceinriktad som person? Har du erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystem och har goda datakunskaper? Då har vi tjänsten för dig!
Vi söker nu en administrativ assistent för ett uppdrag hos vår kund inom statlig verksamhet.

Uppdraget har start i juni framt till december
Tjänsten är på heltid.

Urval och intervjuer kommer ske löpande så välkommen att söka redan idag!


Arbetsuppgifter

I tjänsten som assistent kommer du att ansvara för posthantering och skanning. Du kommer utföra enklare diarieföring och ansvara för receptionen. Då tjänsten är på en statlig verksamhet så kommer det även ingå utlämnande av allmänna handlingar. Beroende på vad det är för person som kommer in så kommer att tjänsten utformas.

• Postsortering
• Skanning
• Enklare diarieföring
• Reception
• Utlämning av allmänna handlingar


Utbildning/erfarenhet

Vi söker dig som har goda erfarenheter av administrativt arbete, gärna inom offentligsektor. Du har goda datakunskaper och har tidigare arbetat i ärendehanteringssystem i minst ett år. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska både muntligt och skriftligt. Tjänsten kräver att du är strukture-rad och noggrann i ditt arbete då du kommer hantera allmän administration och diarieföring. Du kommer stötta upp och bemöta anställda och besökande i tjänsten och detta kräver att du är serviceinriktad som person. Då tjänsten är varierande och du kommer hantera flera olika arbetsuppgifter så behöver du vara flexibel som person.

Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning

Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Sluttext

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: POOLIA Väst AB Göteborg
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 10 maj 2016

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024